הגזרה המערבית

צה"ל מקים את עוצבת "פארן". צפו בתרגיל

בצה"ל יתקיים היום (רביעי) טקס הקמת עוצבת "פארן", שתהיה אמונה על הגנת הגזרה המערבית של מדינת ישראל ותאגד תחתיה את גדודי הגנת הגבולות 'ברדלס' ו'קרקל' (צבא)

(צילום: דובר צה"ל)

בצה"ל יתקיים היום (רביעי) טקס הקמת עוצבת "פארן", שתהיה אמונה על הגנת הגזרה המערבית של מדינת ישראל ותאגד תחתיה את גדודי הגנת הגבולות "ברדלס" ו"קרקל".

הטקס יתקיים במעמד מפקד פיקוד הדרום, אלוף הרצי הלוי. העוצבה הוקמה בעקבות השינויים הארגוניים בעוצבת "אדום" ובהתאמה לתפיסת ההגנה המתחדשת במרחבה.

דובר צה"ל מציין כי ייעודה של העוצבה הוא הגנת מרחב "חולות חלוצה" עד מרחב העיר אילת, הכשרת כוחותיה והפעלתם לפי דרישה וצורך. "הקמתה היא חלק מתהליך השילוב של גדודי הגנת הגבולות במשימות הביטחון השוטף, באופן שנותן מענה איכותי למשימות אלו", נמסר.

במהלך השבוע הסתיים תהליך הקמת העוצבה החדשה במסגרתו תורגלו החטיבה וגדודיה להתמודדות עם איומים בגזרה.

מפקד עוצבת "פארן", אלוף-משנה יצחק בן בשט, אמר כי "נפלה בחלקנו הזכות להיות חלק בשינוי גדול זה. כחטיבה מרחבית וסדירה נוביל ונקדם תהליכים אשר יחזקו את היכולות המבצעיות של הגדודים ויטפחו את המשאב הטוב ביותר שיש לחטיבה להציע - האנשים. אני סמוך ובטוח שעם הכוח האנושי העומד לרשותנו, הניסיון והמוטיבציה נמשיך להגן על גבולותיה של מדינת ישראל על הצד הטוב ביותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר