בשל ההתפרעויות

ישיבות המועצה בבני ברק - יסגרו לציבור

לאחר המהומות שחוללו אנשי אופוזיציה בישיבת מועצת העיר בעיריית בני ברק, הוחלט כי החל מישיבת המועצה שתיערך מחר כל ישיבות המועצה מעתה ייסגרו בפני הציבור (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
המהומה בישיבה הקודמת (צילום: אלי פרידמן)

החלטה דרמטית: לאחר המהומות שחוללו אנשי אופוזיציה בישיבת מועצת העיר הראשונה לקדנציה זו בעיריית בני ברק, הוחלט כי החל מישיבת המועצה שתיערך מחר (חמישי) כל ישיבות המועצה מעתה ייסגרו בפני הציבור.

בקדנציה הקודמת של ראש העיר חנוך זייברט הישיבות היו פתוחות לציבור, אך קהל מבחוץ לא הגיע כיוון שלא הייתה אופוזיציה שעוררה עניין.

לעומת זאת, בישיבת המועצה הראשונה שנערכה בשבוע שעבר, התעוררה מהומה גדולה זאת בשל כניסתם של מספר תושבים המזוהים עם "הפלג הירושלמי" ועם מפלגת "הליכוד", להם יש נציגים באופוזיציה. התושבים עוררו מהומה ולא נתנו לישיבה להתנהל כסדרה.

בשל כך, ל'כיכר השבת' נודע כי החל ממחר לא תתאפשר לתושבי העיר להיכנס לישיבות המועצה שבמשך עשורים היו פתוחות לציבור.

על פי חוות דעת משפטית, תותר כניסתם רק של עובדי עירייה וחברי המועצה. למען השקיפות, יוצב מסך פלזמה בו תועבר הישיבה בשידור חי מחוץ לאולם המועצה.

מסיעת הליכוד במועצת העיר בני ברק נמסר בתגובה: "עסקני העירייה מ-פ-ח-ד-י-ם-! אחרי עשרות שנים בהן העבירו בשקט מאות מיליונים מכספי התושבים למטרות תמוהות, הגיעו עשרות תושבים לישיבות המועצה, בהזמנת יו"ר סיעת הליכוד בבני ברק יעקב וידר, ונדהמו לראות להיכן נעלמים כספי הארנונה שלהם. סיעת הליכוד במועצת העיר בני ברק התחייבה לפעול רק לטובת התושבים, והודעת העסקנים היום כי ישיבות המועצה יהיו סגורות לציבור, מוכיחה יותר מכל את הפחד שלהם מהיעד שהצבנו – להחזיר את עיריית בני ברק לידי התושבים! אם אכן לעסקנים אין מה להסתיר, והכל כשר ותקין, למה הם רוצים לנהל בחשאי את ישיבות המועצה ומתחבאים מאחורי דלתות נעולות ומאבטחים?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר