פרסום ראשון

פרשת ילדות ה'שאלים': "מאמינה שחיתנו אותן בסתר"

"הכל בגלל עסקנים שהלשינו, במטרה לקחת את הילדות" - כך מסבירה ל'כיכר השבת' אחת מ'נשות השאלים', את התנהלותן בפרשה בה נעצרו אמהות הבנות הקטינות בשלל חשדות חמורים (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
'אשת שאלים' בביתה. אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כשלושה חודשים חלפו מאז חשיפת הפרשה, בה חשודים כמה 'נשות שאלים' בהתעללות ובחטיפת ילדיהם, והמשטרה טרם סיימה את המצוד אחר שתי בנות שעדיין מוגדרות אצלה כנעדרות.

ל"כיכר השבת" נודע, כי הבנות הללו מועברות מדי כמה ימים ממשפחה למשפחה, כשלפי מקורביהן אין כל סיכוי שהמשטרה תצליח להניח עליהן את ידיהן.

כזכור, ב-03.09 פרסמה המשטרה כי הנשים האלו נעצרו בחשד שהזניחו את בנותיהן הקטינות, כפו עליהן להתחתן ואף חטפו למקום מחבוא שתי ילדות אחרות.

מאז, הספיקו הנשים להשתחרר למעצר בית בתנאים מגבילים, כשהמשטרה ממשיכה בניסיונות למצוא את הבנות החטופות, באמצעות מודיעין וחיפושים.

כעת, אחת מ'נשות השאלים', שהיתה מעורבת בפרשה הרגישה, אומרת בשיחה ל'כיכר השבת': "אני מאמינה שכבר חיתנו אותן. מחתנים אצלנו את הבנות בלי 'רבנות' וגם בלי 'העדה'. יש אברך צעיר שמחתן אותו 'צ'יק-צ'ק'. אנחנו עושים הכל בלי אולם ובלי שום רעש. המשטרה בשום אופן לא תמצא אותן".

וכאן היא חושפת את הסיבה להתנהלות התמוהה והמקוממת לכאורה: "את כל זה אנשינו עושים, בשביל שהבנות לא יגדלו בבתים של עסקנים - מאלו שפוצצו את הסיפור למשטרה במטרה לקחת את הילדות".

כך בוצע המעצר בפרשה (באדיבות באדיבות 'כאן חדשות')

מנגד, 'אשת שאלים' אחרת אומרת: "אני מקווה שכולם יגיעו להסדר שישים סוף לפרשה הכואבת, עוד לפני שהבנות ייתפסו וייעצרו. אני בטוחה שיש בלשים שעדיין פה בסיפור; שמסתובבים בינינו, כדי לחפש את הבנות".

יצוין, כי בניגוד לכמה פרסומים, הבנות אותן מחפשים הן לא אחיות. אחת, בת 12, ממשפחה אחת, והשניה, בת 14, ממשפחה אחרת.

עוד נודע ל"כיכר השבת", כי לפני כמה שבועות הפגינו מספר גברים, בעליהן של 'נשות שאלים', מתחת לביתו של עסקן מוכר בשכונת בית ישראל בירושלים, משום שלטענתם הוא שהלשין לרשויות, שבעקבות כך החלו בחקירת הפרשה - שהובילה למעצרים שעשו כותרות.

בהכנת הכתבה השתתף חיים גולדברג

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר