פתח תקווה

גפני לרה"ע רמי גרינברג: אל תפגע בחרדים • צפו

חבר הכנסת משה גפני השתתף בשבע ברכות לבנו של חבר מועצת העיר פ"ת ישראל פרידמן, שם נשא דברים באוזני ראש העיר ואמר לו: "אם לפגוע בחרדים, אז על 'עץ' (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני נשא אמש (חמישי) נאום בשמחת שבע ברכות לבנו של חבר המועצה בפתח תקווה מטעם יהדות התורה, ישראל פרידמן, בנוכחות ראש העיר רמי גרינברג, שהותיר את יהדות התורה מחוץ לקואליציה.

גפני אמר לגרינברג כי בפתח תקווה כל החרדים הולכים יחד, דגל עם אגודה. גרינברג העיר: "גם העצניקים", וגפני השיב: "אנחנו מדברים רק על החרדים". גרינברג העיר בחיוך: "חרדים כמו פעם", על משקל הסלוגן של עץ בבחירות, וגפני הגיב: "יש שם מישהו שהוא חרדי כמו פעמיים".

בנאומו אמר גפני, כי "אני מאוד מקווה שהקדנציה הזו תהיה קדנציה טובה, טובה לך בראש ובראשונה, אתה נבחר ציבור וכראש עיר אתה מייצג את כולם. שיהיה לנו קדנציה טובה, אנחנו הציבור החרדי".

גפני ציין כי התרגש מנאומו של פרידמן בישיבת מועצת העיר הראשונה ואמר לגרינברג, כי "תמיד יש יצר הרע קטן לפגוע בחרדים, אז תעשה את זה על עץ".

כפי שדווח ב"כיכר השבת", גרינברג כועס על סיעת דגל התורה בפתח תקווה, לאחר שבבחירות המקומיות תמכו במועמד המתחרה, ראש העיר לשעבר איציק ברוורמן, ולפי שעה, יחד עם השותפה הבכירה ש"ס, הותיר את יהדות התורה מחוץ לקואליציה.

ראש העיר גרינברג נשא גם הוא דברי ברכה לכבוד השמחה, פנה לגפני ואמר לו כי "כל איש ציבור בא בסוף לשרת את כלל הציבור, ולהיות איש ציבור זו זכות" וציין כי כמו אבות האומה גם אנחנו צריכים לכבד גם גויים וגם לא גויים, קודם כל מכבדים את כולם".

"האבות היו מכבדים גם עצניקים, אני ככה בטוח, הם היו מכבדים את כולם", אמר גרינברג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר