האשמות בבית שמש

"גולדברג סגר עם עליזה בלוך לפני הבחירות"

עמליה בוחבוט, פעילה חברתית בבית שמש, סיפרה לחבריה כי 'שלומי אמונים' סגרו עם עליזה בלוך יום לפני הבחירות. בתגובה, אומרים ב'אגודה' כי "אין שחר לדברים" (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
עליזה בלוך (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

סוער בבית שמש: לאחר ש'אגודת ישראל' חתמה עם עליזה בלוך על כניסה לקואליציה תמורת שורת תיקים נחשקים ותפקידים בכירים, מגיע שלב האשמות.

מלבד בכירים ב'דגל התורה' וש"ס שיצאו בהאשמות כלפי הנציגים החסידים שסגרו על תפקידים עוד קודם הניצחון של בלוך, כעת, מגיעה הפעילה החברתית עמליה בוחבוט, המוכרת מעשרות מאבקים בעיר בית שמש, וטוענת בקבוצת וואטסאפ פנימית כי שלומי אמונים פעלו לסגירה מוקדמת עם עליזה בלוך.

"אגיד לכם משפט אחד", אמרה בוחבוט, "הם סנדלו אותה. שלומי אמונים יש לו שכל, סגר איתה יום לפני הבחירות. הפירוש שהם לא יצביעו ברגליים (למשה אבוטבול) וחלקם גם הצביעו בידיים (לעליזה בלוך) הוא סגר אתה וכל מה שהיא נתנה לו זה היה מובטח לפני הבחירות".

את הדברים אמרה בוחבוט לחבריה שזעמו על התופינים הרבים אותם קיבלו אנשי אגודת ישראל במו"מ הקואליציוני.

"מה אתם רוצים שהיא תעשה?! בזכות זה היא ניצחה. אין לנו על מה להתעצבן. על מה אנחנו מתעצבנים? על שטויות זה דברים שנסגרו לפני. גולדברג יכול להכחיש אבל זה נכון כולנו לא טיפשים ויודעים את האמת", דברי בוחבוט.

ב'אגודת ישראל' לא אהבו את הדברים ומסרו בתגובה ל'כיכר השבת': "אגודת ישראל בכלל ובפרט בבית שמש עובדים מתוך אחדות מלאה, ואחריות ציבורית, לא פחות ממפלגות חרדיות אחרות שהוכיחו שהם יודעות לדרוש ביטול הסכמים עם אגודת ישראל, גם במחיר של לשבת יחד עם סגן רפורמי במועצת העיר".

עוד הוסיפו: "הנושאים הקריטיים לציבור החרדי בבית שמש, עוגנו בהסכם מול ראש העיר ולא בכותרות של פוליטיקאים שרצו לקבל תיקים כאלה ואחרים. אותם פוליטיקאים מנעו מאבוטבול לסגור לפני הבחירות עם סיעת הליכוד ותנועת יחד בראשות אלי ישי, תוך שהם מנכסים את סגנות ראשות העיר אליהם.

"צר לנו שבוחרים לנסות להשמיץ את פנינו עם הקלטה של פעיל כזה או אחר שאמר את דבריו בקבוצת וואטסאפ. נתוני הקלפיות בעיר מצביעים באופן ברור שכל המצביעים של 'אגודת ישראל' יצאו והצביעו למשה אבוטבול לראשות העיר".

"יתירה מכל, ניתן לראות בוודאות באיזה שכונות לא הצביעו ולאיזה מפלגות אותם תושבים משתייכים. מכל מקום, אין שחר לכך שדברים נסגרו לפני הבחירות", הם מוסיפים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר