סוער באשדוד

מסתמן: ש"ס ניצחה במספר מנדטים, אך תיזרק לאופוזיציה

לקראת ישיבת המועצה הראשונה שתיערך השבוע (שני) באשדוד שם יובאו להצבעה המינויים החדשים, נראה כי סיעת ש"ס בראשות אבי אמסלם תישאר באופוזיציה באם לא יהיה שינוי (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: שוקי לרר)

בימים האחרונים הרוחות באשדוד סוערות לאחר שראש העיר יחיאל לסרי חתם עם מרבית המפלגות בעיר על כניסה לקואליציה תמורת תיקים נחשקים, אך דווקא ש"ס שהייתה הראשונה לתמוך בלסרי נותרה אחרונה, ובקרב בכירים במפלגה קיימת התחושה כי המפלגה תישאר באופוזיציה.

אחת הסיבות שהובילו למחלוקת הקשה בין ש"ס ליחיאל לסרי, היא הסירוב של האחרון להעניק לש"ס שני סגנים מתוקף היותה המפלגה הגדולה עם שישה מנדטים.

לעומת זאת, בכירים אחרים בש"ס מאשימים בשיחה עם 'כיכר השבת' את הסיעה האשכנזית אגודת ישראל, שלדבריהם חתמה על כניסה לקואליציה של לסרי בה יושבים שני האנשים שבלטו במאבקי הדת בעיר - שמעון כצנלסון ואלי נכט.

הבכירים טוענים, כי באגודת ישראל סירבו ללכת לבלוק מאוחד יחד עם ש"ס בכל הקשור להצבעות בנושאי דת.

ליחיאל לסרי יש כרגע קואליציה רחבה גם בלי סיעת ש"ס עם 19 מנדטים. מי שנותר בחוץ בשלב זה הם סיעת ש"ס, סיעתה של הלן גלבר (מנדט) ולחמני עם שלושה מנדטים.

בכירים בש"ס מביעים בשיחות סגורות זעם על ראש העיר לסרי, שלדבריהם "בגד" בסיעת ש"ס, שהייתה הראשונה לתמוך בו לראשות העיר בעוד הוא דשדש בסקרים ומקומו היה בסכנה.

במהלך הכנת הכתבה כתב 'כיכר השבת' ניסה לשוחח עם בכירים בש"ס בעיר אשדוד, אך אלו השיבו כי קיבלו הוראה לשתוק בנושא.

תגובתו של אבי אמסלם לא התקבלה.

גבי כנפו שמנהל את המו"מ מטעם יחיאל לסרי מסר ,כי המו"מ לא מתנהל בתקשורת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר