"מגן צפוני"

שרי הקבינט לא מדברים; בצפון ממשיכים בשגרה

שר הקבינט המדיני ביטחוני הונחו שלא להתראיין על מצבע 'מגן צפוני', בישובי הצפון הודיעו ע המשך שגרה מלאה. שר המודיעין: "המבצע נועד להסיר איום חמור על ישראל (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
מנהרת טרור, ארכיון (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash 90)

שרי הקבינט המדיני ביטחוני הונחו הלילה (שלישי) שלא להתראיין ולדבר בנושא מבצע 'מגן צפוני', שצה"ל פתח הלילה, במטרה לחסל את איום מנהרות הטרור של ארגון חיזבאללה בלבנון.

שר המודיעין ישראל כץ אמר הבוקר: "מברך על פעולת צה״ל להשמדת מנהרות החיזבאללה, שנועדה להסיר איום חמור מעל מדינת ישראל ותושבי הצפון. שוב מוכיחה ישראל את יכולותיה המודיעיניות והמבצעיות הגבוהות מול כל מזימה ומול כל אוייב.

"יש לשבח את רה"מ ושר הבטחון בנימין נתניהו על שלמרות הלחצים הקשים, הוביל תהליך נכון של קבלת החלטות בקבינט הביטחוני, תוך הפעלת שיקול דעת רחב ומקיף לטובת ביטחון מדינת ישראל".

השר צחי הנגבי הוסיף: " החל מבצע מגן צפוני להשמדת מערך המינהרות החודרות של ארגון הטרור חיזבאללה. 'ההפתעה' שהכין נסראללה לתושבי הצפון מסוכלת בזכות מודיעין איכותי, טכנולוגיה פורצת דרך, תעוזה מבצעית ונחישות חסרת פשרות של ראש הממשלה, הרמטכ"ל והקבינט".

בינתיים, בישובי הצפון הודיעו על המשך שגרה מלאה. מהמועצה אזורית גליל העליו נמסר: "צה"ל יצא למבצע 'מגן צפוני'. מטרתו איתור והשמדת המנהור ההתקפי של חיזבאללה. המבצע החל בשעות הבוקר וימשך ככל שידרש. הנחיות למרחב האזרחי המשך שגרה מלאה. מבקשים להימנע משיתוף של הודעות וספקולציות שרצות ברשתות השונות".

ראש עיריית מטולה דוד אזולאי, שבשטח עירו הוטל שטח צבאי סגור, אמר בראיון לגל"צ: "מבחינתנו השגרה מלאה. הכל פה שקט ורגוע. מטולה נכנסת למציאות חדשה. סומכים על כוחות הביטחון וערוכים לכל תרחיש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר