"ליחדא שמא"

קמפה השיק הקהל הצטרף בשירה אדירה

הזמר והיוצר נפתלי קמפה השיק את אלבומו החדש מול מאות בחורי ישיבה בירושלים. מבקר המוזיקה של 'כיכר השבת' היה אף הוא בתוך הקהל הנלהב. ביקורת מופע (מגזין מוזיקה)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: הירש קוטובסקי)

בדרך כלל הופעות השקה לאלבומי בכורה הן אירוע משמים למדי. לרוב האמנים אין מספיק שירים כדי לשיר בהופעה הראשונה והם פשוט מבצעים את האלבום כולו כשהקהל המורכב בדרך כלל מבני המשפחה וחברים לא בהכרח מכיר עדיין את האלבום החדש לגמרי. במקרה של נפתלי קמפה הופעת ההשקה המוצלחת שלו בבית שלווה בירושלים, שברה את כל הסטריאוטיפים על הופעות כאלו.

האולם שהיה מלא לחלוטין היה שותף מלא למופע כשהקהל שר את כל השירים בעוצמה רבה ובסיום השירים אף ממשיך ושר את הפזמונים בהתלהבות רבה.

קמפה הופיע רבות בעבר כקומזיצר, וזו הייתה הפעם הראשונה בה הוא מופיע כזמר עם חומר מקורי אך הוא צלח את המשימה בצורה מצוינת כשהוא מלווה בנגנים מעולים בניהולו המוזיקלי של הפסנתרן המוערך אחיה אשר כהן אלורו.

קמפה שילב בין שירי האלבום החדש לבין שיריו של קרליבך ושירים נוספים מתוך ההלל כשהקהל שר איתו גם את השירים הישנים וגם את החדשים והמקוריים בהתלהבות אדירה. האלבום החדש של קמפה מכיל להיטים רבים שמתאימים לשירת הקהל וניכר היה שקמפה נהנה מאד מכך שמאות בחורי הישיבה מכירים את השירים טוב כל כך.

קמפה אירח במופע את הקולגה שלו מרדיו קול חי, הזמר ירון בר וביצע איתו שני שירים וכן את אחד מצמד המעבדים של האלבום, אלי קליין שביצע יחד איתו את השיר "בעבור אבותינו" ששניהם הלחינו יחד ואת השיר "צעקה" מאלבומו של מרדכי בן דוד שאותו גם הלחין קליין.

במהלך ההופעה התרומם גם הקהל לריקודים נלהבים בשני שירים של קרליבך האחד "הודו להשם" מתוך ההלל ובשיר "אני מאמין" שיר לא מוכר של הרבי המרקד שנמצא באלבום החדש וזכה להצלחה רבה.

הכרתי את האלבום מצוין ואף כתבתי עליו כבר ביקורת מלאה, אבל רק במופע עצמו כשכל הבחורים שרים סביבי בהתלהבות הבנתי לעומק יותר עד כמה האלבום הזה מדויק באווירה ובביצוע שלו. שאפו.

חבורת הנגנים המופלאה שעמדה מאחורי קמפה להטטה בשירים כשהיא משלבת מידי פעם מקצבים מרתקים כדיקסי, סלסה וסוגים נוספים של מוזיקה לטינית. ניכר היה ממבטי העיניים בין הנגנים והחיוכים הנרחבים כי הם פשוט נהנים וכשלנגנים כאלה כיף גם הקהל נהנה.

הופעת ההשקה המוצלחת והאלבום החדש שזכה בצדק לשבחים רבים, מציבים את קמפה בעמדה חדשה כזמר חסידי שיכול בקלות גם להופיע בהצלחה, דבר שרבים מזמרי המוזיקה החסידית לא יכולים לעשות גם אחרי שנים רבות של פעילות ואלבומים רבים. דבר אחד בטוח: קמפה פה כדי להישאר ואני כבר מחכה לאלבום הבא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר