ארוע חנוכה המסורתי

הגר"ש גלאי במסיבת חנוכה של 'נותנים'

הגה"צ רבי שמעון גלאי שליט"א הגיע להשתתף במסיבת חנוכה של ארגון "נותנים" אשר הוקם לפני כשנתיים ומסייע למשפחות הילדים המיוחדים במודיעין עילית בהתמודדותם במשך השנה (חרדים)

קהל המשתתפים באירוע השנתי (צילום: באדיבות המצלם)

כמידי שנה נערכה אף השנה מסיבת חנוכה מרגשת לילדי ומשפחות ארגון "נותנים" במודיעין עילית. המסיבה נערכה באולמי 'נוף עילית' בעיר בהשתתפותם של הילדים המיוחדים ומאות בני משפחותיהם שבאו לערב שכולו חוויה והנאה שערך עבורם ארגון "נותנים".

ארגון "נותנים" קיים כשנתיים בברכתם של רבני העיר כאשר בנשיאותו עומד הגרחי"ל ליוש שליט"א רב שכונת גרין פארק במודיעין עילית. מטרתו לסייע למשפחות לילדים מיוחדים וללוות אותם בהתמודדותם במשך השנה. פעילות הארגון כוללת מערך התנדבותי מסועף לשמירה על הילדים המיוחדים ביומיום בשבתות ובימים מיוחדים במהלך השנה.

באירוע המרגש שהתקיים במוצ"ש מקץ, נר שביעי של חנוכה, נהנו הנוכחים משורה של זמרים שבנדבת ליבם הרחב באו לשמח, עם תזמורת מורחבת והרקידו את מאות הילדים, המתנדבים ובני המשפחה. כמו"כ המשתתפים באירוע נהנו מהופעתו של הקוסם המיוחד ניב הדר שריתק את הילדים במשך שעה ארוכה.

את האירוע כיבדו בהשתתפותם רבנים ואישי ציבור אשר באו להביע את הערכתם לארגון ולעומד בראשו. בהמשך קיבל הקהל בהתרגשות את הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט"א שבא לחזק את הנוכחים כאשר עם סיום דבריו נעמד וסחף אחריו את המשתתפים לריקוד של הודאה ושמחת חג.

כמו"כ הוקראה ברכתו הנרגשת של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א למשתתפי הארוע ע"י אחד ההורים.

הגה"צ רבי שמעון גלאי שליט"א מברך את קהל המשתתפים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר