רימון הדור הבא

מהפכת הסינון החדשה שתשאיר את המשפחה שלכם מוגנת ברשת

רימון משיקה מוצר חדש ומהפכני עם יכולות מתקדמות, לקחנו את הדור הבא של רימון לנסיעת מבחן והופתענו לגלות חווית גלישה מהירה שעובדת בצורה חלקה לגמרי • כל הפרטים בכתבה שלפניכם (צרכנות, שיווקי)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

אינטרנט רימון משיקה מוצר חדש ומהפכני עם יכולות מתקדמות המאפשרות לכל משפחה להתאים את פתרון הסינון הטוב ביותר בשבילה. בין החידושים: אתם בוחרים על אילו מכשירים להגן, אפשרות להוסיף חבילות אפליקציה להגנה מחוץ לבית ואפשרות להישאר עם ספק האינטרנט הקיים ולהוסיף עליו את ההגנה של רימון למכשירים שתבחרו. לקחנו את הדור הבא של רימון לנסיעת מבחן והופתענו לגלות חווית גלישה מהירה שעובדת בצורה חלקה לגמרי.

מהפכת המידע הפכה את האינטרנט לחלק אינטגרלי מהחיים שלנו. משנה לשנה, המחשב בבית הולך ותופס מקום רב יותר בחיים שלנו. בין אם זה בקריירה שלנו, כשהעבודה כבר לא מסתיימת כשיוצאים מהמשרד, בכמות המידע שאנחנו צורכים מרשת האינטרנט, במשחקים שהילדים משחקים בו ואפילו בלימוד התורה עם שיעורים המועברים בווידאו ומאגרי מקורות תורניים אינטרנטיים.

כמותג המתקדם בטכנולוגיית הסינון ברשת, יצאה רימון עם מוצר חדש המאפשר לסנן אינטרנט תוך שליטה וגמישות גדולה מבעבר בכדי להתמודד בצורה מיטבית עם העולם החדש. החלטנו לנסות את המוצר החדש כדי להבין איזו בשורה חדשה הוא מביא לקהל

ההתחברות לרימון הדור הבא, פשוטה ביותר. לאחר התחברות מהירה עם נציג החברה ובעת הגלישה הראשונית שלנו הועברנו למסך של רימון. המסך הראשון שהופיע, הזכיר לנו מאד אפליקציות אחרות כמו ג'ימייל או ווייז והעביר אותנו בצורה נעימה תהליך פשוט תוך הסבר על איך וכיצד להפעיל את הסינון בקלות ובמהירות. ובמידה ובכל זאת אתם מתקשים? אתם פשוט יכולים להתקשר למוקד ונציג של רימון ינחה אתכם לאורך כל הדרך.

בניגוד לדור הקודם של רימון, במוצר החדש אתם בוחרים איך ההגנה תעבוד. אתם יכולים להתקין את הסינון רק על מכשירים אותם אתם רוצים לסנן, או על כל המכשירים הקיימים בבית. למה זה חשוב? כי היום יש להרבה הורים מחשב מהעבודה שאיתו הם צריכים להתחבר מרחוק למשרד ולעבוד מהבית. התקנת תוכנת סינון הישנה היתה עלולה לחסום את החיבור מרחוק, אבל בתוכנה החדשה של רימון – זה כבר לא קורה. בנוסף, יש היום הרבה מאד מכשירים חדשים שאינם זקוקים לסינון למשל: דוד חכם, קונסולות משחק, שעונים חכמים, מצלמות רשת לאבטחה ביתית ועוד, מהיום אלה יגלשו בלי הסינון של רימון.

מהרגע שבחרתם על אלו מכשירים בבית להתקין את הסינון (ניתן להתקין את הסינון על מחשבים נייחים, מחשבים ניידים, טאבלטים וטלפונים ניידים) אתם מוגנים בהגנה החכמה והמתקדמת של רימון בבית.

רוצים להמשיך את הסינון גם מחוץ לבית? בדור הבא של רימון יש לכם מגוון חבילות של אפליקציה לסמארטפון ולמחשב שאתם יכולים להוסיף על המכשירים הרצויים. מכשירם אלה יהיו מוגנים בבית ובחוץ בכל רשת אינטרנט וכל רשת סלולרית ללא קשר לספק האינטרנט שיש לכם בבית.

מהם מסלולי הסינון האפשריים?

רימון הדור הבא מאפשרת התאמה אישית של הגנה לפי צרכיו של כל בן משפחה בנפרד על פי ארבע רמות הגנה שונות - בסיסית, בינונית, גבוהה והרמטית - וניתן לעבור ביניהן בכל עת באופן עצמאי על ידי ממשק נח ופשוט ללא המתנה לנציג וכמובן, ללא תשלום. חידוש נוסף הוא כפתור הורים המוגן בסיסמא המאפשר להורה לכבות את החסימה במקרה הצורך ולהחזירה מיד בתום השימוש. הכיבוי הוא נקודתי רק למחשב או למכשיר שבוחרים, ומאפשר להורים שיקול דעת והמשך גלישה חלקה כשצריך.

רימון קלאסי ללקוחות הקיימים של רימון או ללקוחות המעוניינים במוצר סינון סגור יותר , רימון מאפשרת את מסלול רימון הקלאסי: האינטרנט הביתי המוכר של רימון המספק סינון בכל המכשירים בבית כברירת מחדל. באינטרנט רימון קלאסי אתם בוחרים את רמת ההגנה הרצויה לכל המשפחה. כל הגלישה, מכל המכשירים, תהיה מסוננת, ללא אפשרות לכבות את ההגנה.

לא משנה באיזה מסלול תבחרו, חשוב שתדעו: גלישה ללא סינון היא בגדר סכנת נפשות ו'שומר נפשו ירחק'. בחרו את מסלול הסינון המתאים לכם וצאו למרחבי הרשת רק כשאתם מוגנים ובטוחים.

חדש- פתרונן פתרונות סינון גם למי שאינו מעוניין להחליף את ספק האינטרנט

בשורה נוספת שמביא הדור הבא פונה אל מי שיש לו בבית "באנדל" או חבילה משולבת של אינטרנט וטלפון. במקרה הזה, אתם יכולים להישאר עם חבילת האינטרנט שכבר יש לכם בבית ורק להוסיף את ההגנה של רימון על המכשירים שתרצו להגן. מכשירם אלה יהיו מוגנים תמיד בבית ובחוץ בכל רשת אינטרנט וכל רשת סלולרית ללא קשר לספק האינטרנט שיש לכם בבית. כך שגם אם אין לכם אפשרות להחליף את ספק האינטרנט שלכם בבית, אתם יכולים ליהנות מההגנה המתקדמת של רימון.

כיצד פועלת טכנולוגיית הסינון של רימון?

רימון עובדת באמצעות מערכת מתקדמת של סינון דינאמי בזמן אמת. במקום לחסום סתם אתרים שלמים, רימון מאפשרת לכם להיכנס לאתרים ולסנן רק את התוכן שבחרתם לסנן. כשאתם נכנסים לעמוד אינטרנט חדש, האלגוריתם של רימון מבצע סריקה מהירה ובלתי מורגשת, ומגיש לכם רק התכנים הראויים בדף. המערכת יודעת לסנן טקסט, תמונות וכמובן גם סרטי וידאו.

במסגרת הכנת הכתבה התקנו את רימון ונכנסנו לעשרות אתרים במחשב הנייח ובטלפון הנייד. המהירות ודיוק הסינון הפתיעו ממש לטובה. אין הרגשה של הגבלה או חסימה בכלל (למעט כמובן אתרים אסורים ששם יש חסימה מלאה).הילדים בבית כלל לא הרגישו ב'שומר החדש' שמשגיח עליהם וזה לא מפתיע. בכל יום סורקת רימון מעל 500 מיליון תמונות חדשות, מעל 30 מיליון סרטוני וידאו חדשים ולא פחות מ-1728 טריליון תווי טקסט. האלגוריתם של רימון 'זוכר' ומתייג הכל וכך מונע מהמשתמשים גישה לחומרים אסורים.

אם לסכם את החוויה שעברנו עם הדור הבא של רימון – הופתענו לטובה, מאוד. המערכת החדשה של רימון מאפשרת לכל אחד להתאים את הסינון למידותיו, הגלישה מהירה וחלקה והסינון מדויק.

להתנסות בדור הבא של אינטרנט רימון לחצו כאן>>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר