"הבעיה - גפני"

פרוש עזב בזעם את הישיבה: "תעמדו בזמנים"

סגן שר החינוך מאיר פרוש עזב הצהריים את ישיבת סיעת 'יהדות התורה', רגע לפני שח"כ משה גפני נכנס, והסביר: "הגעתי בזמן, יש לי עבודה", הח"כים חושבים שהסיבה היא גפני (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
סגן השר מאיר פרוש (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

זה זמן רב שישיבת סיעת 'יהדות התורה' לא מתכנסת בהרכב מלא, המתיחות בין 'דגל התורה' ל'אגדת ישראל' מורגשת היטב במסדרונות הכנסת.

הצהריים (שני), סגן שר החינוך ויו"ר 'שלומי אמונים' מאיר פרוש הגיע בשעה 15:15 לחדר הסיעה, דקות לאחר מכן ניצפה יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני משוחח בטלפון במסדרון הסמוך לחדר הסיעה. לפתע יצא פרוש מחדר הסיעה, ומיד לאחר יציאתו נרשמה כניסתו של ח"כ גפני.

נוכחים בישיבת הסיעה סיפרו כי פרוש הסביר להם מדוע הוא יוצא: "הוא אמר שמבחינתו הוא הגיע בזמן, יש שעה, הוא עמד בה, הוא למד את סדר היום. לאחר מכן הוא הצביע על הקלסרים שבידו ואמר שיש לו עבודה ויצא".

לדברי אחד הנוכחים: "אבל כולם הבינו שהסיבה היא משה גפני, הוא הבעיה מבחינת פרוש.. מאז הבחירות הם משתדלים לא לשבת על שולחן אחד, המתיחות מורגש באוויר היטב".

בתוך כך, גורם בכיר ב'דגל התורה' אמר הערב ל"כיכר השבת" כי "ל'דגל' אין עניין לשמר את המחלוקת עם 'אגודה', אנחנו בסוף צריכים לרוץ יחד. יש בש"ס כאלו שחושבים שיצליחו לשמר את המחלוקת כמה שיותר זמן ובכמה שיותר עצמה, אבל זו לא המטרה שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר