איך מתמודדים עם תיק בהוצאה לפועל

לא מעט חברות ואנשים פרטיים בישראל, מגיעים למצב שבו הם נתונים בחובות רבים, מבלי יכולת כלכלית לעמוד בהחזרי החובות הללו, מה ניתן לעשות (משפט, שיווקי)

kikar.co.il בשיתוף BuyPost | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: pixabay)

אנשים אשר מגיעים למצבים מעין אלה, מוצאים את עצמם חיים במצב של דאגה מתמדת למצבם בגין אי היכולת שלהם להחזיר את החובות לנושים השונים. אנשים מעין אלה לרוב יקבלו מכתבים מההוצאה לפועל, ברגע שאינם יצליחו לשלם את החזרי החובות שלהם לנושים השונים. מכתב מהוצאה לפועל הוא תמיד מכתב מבהיל אשר בלתי נעים כלל לקבל. ישנן מספר אופציות אשר עומדות על הפרק עבור האדם אשר קיבל מכתב מעין זה.

פתיחת תיק בהוצאה לפועל – במה מדובר

כאמור, אדם אשר איננו מצליח לשלם את החובות שלו לנושים שונים אשר להם הוא חייב כסף, הרי שהוא יקבל מכתב מההוצאה לפועל אשר בו יוסבר לאדם שנפתחו נגדו תהליכי הוצאה לפועל. משמעותם של תהליכים אלו היא בעצם: עיקול כל הרכוש והחשבונות של האדם ומתן הגבלות שונות לאדם, במידה והוא לא יוצר קשר עם ההוצאה לפועל תוך 90 יום מאז שהוא קיבל את המכתב מההוצאה לפועל. חשוב מאוד שהאדם שקיבל מכתב זה יזכור, שאי מתן תשובה להוצאה לפועל בגין המכתב שקיבל פירושה: אי שיתוף פעולה עם תיק ההוצאה לפועל, דבר אשר יכול להיות נגדו בצורה משמעותית מאוד. לכן, כל אדם אשר נפתח לו תיק הוצאה בפועל, חייב לפנות לעורך דין הוצאה לפועל, אשר יסייעו לו להתמודד עם המצב בצורה הטובה ביותר עבורו.

מהן האופציות העומדות בפני האדם לאחר שנפתח לו תיק בהוצאה לפועל

לאחר שלאדם נפתח תיק בהוצאה לפועל, הדבר הראשון שעליו לעשות כאמור הוא לבחור בשירותיו של עורך דין הוצאה לפועל מומחה ומקצועי. לאחר מכן, עורך הדין יציע לאדם בהתאם למצבו אופציות שונות שהוא יכול לבחור בהן כגון: הסדר שקט עם הנושים שלו באופן עצמאי, בסיוע ובתיווך של עורך הדין כמובן או פשוט בחירה בהליך פשיטת רגל, אשר מטרתו היא לאפשר לאדם לקבל פטור מכל חובותיו, בעבור תקופה מסוימת שבה הוא יוגבל באופן כזה או אחר. לא משנה במה האדם יבחר, הרי שללא ליווי וסיוע של עורך דין הוצאה לפועל, לא בהכרח שהדברים יהיו לטובתו ולכן, אין להתפשר על עורך דין הוצאה לפועל מקצועי ומומחה בתחום, על מנת להתמודד עם תיק בהוצאה לפועל עם כל המשמעות שלו בצורה הטובה ביותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר