צפו בתיעוד

מהומה בעיריית בית שמש - הוזעקה אבטחה: 'דגל' מול בלוך

לאורך כל ישיבת המועצה קטעו נציגי דגל התורה את נאומה של ראש העיר עליזה בלוך, תוך שהם מנסים במקביל למנוע את מינוי סגניה באמצעות שלל טיעונים משפטיים. צפו (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הסערה בעירייה (צילום: אבי רבינא, כיכר השבת)

ישיבת המועצה שנערכת בשעה זו (רביעי) בבית שמש, הפכה להיות סוערת במיוחד, על רקע מאבקם של נציגי דגל התורה מהאופוזיציה בראש העיר עליזה בלוך.

לאורך הישיבה כולה קטעו חברי 'דגל' את נאומה של בלוך, תוך שהם מנסים במקביל למנוע את מינוי סגניה באמצעות שלל טיעונים משפטיים.

בשל המהומה הרבה שפרצה במקום, בשיאה התפרצה הפעילה המוכרת עמליה בוחבוט על נציג 'דגל' משה מונטג, אף הוזעקו אנשי אבטחה, כדי שאלו אולי יצליחו להשתלט ולהרגיע את הנוכחים.

אחד המאבטחים שהוזעקו

יצוין, כי חברי אגודת ישראל, התומכים בבלוך, נעדרים מהישיבה הנערכת כעת. גם ראש העיר לשעבר משה אבוטבול, שמסרב להתפטר מרשימת יהדות התורה לטובת נציג 'אגודה' אברהם נחמן פרנקל, נעדר מהישיבה.

כשהמהומה שככה, נשאה ראש העיר את נאומה, בו הדגישה שוב ושוב: "לא אתן לגרור את העיר למאבקי של חרדים נגד חילונים - ולהיפך".

בסיום הישיבה התקיימה ההצבעה על מינוי סגניה של בלוך, ואף שעשרה הצביעו בעד ורק שישה נגד, המינויים לא אושרו כי נדרש לשם כך רוב מוחלט מבין חברי המועצה. בישיבה הבאה תיערך שוב הצבעה, ואז יאושר מינוי הסגנים.

כזכור, מינוי הסגן לבלוך מטעם אגודת ישראל - שהצטרפה לקואליציה בראשותה - עדיין מתעכב, לאחר שהחברים בדגל התורה הצליחו נכון לעכשיו למנוע את המהלך, בכך שהוא יגדיר את חברי 'אגודה' כסיעה שהתפצלה משום שיהדות התורה החליטה ברוב להצביע נגד המינוי. לנציג מטעם סיעה שהתפצלה, אין יכולת חוקית להתמנות לסגן ראש עיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר