"כמיטב יכולתי"

השפית מיכל אנסקי הפסיקה לאכול לא כשר

השפית מיכל אנסקי, המשתתפת כשופטת בתוכניות ריאליטי העוסקות באוכל, הצהירה כי הפסיקה לאכול אוכל לא כשר. "זה לא קשור להתחזקות, אף פעם לא התרחקתי", אמרה (ציצית)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
מיכל אנסקי (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

השפית מיכל אנסקי, המשתתפת כשופטת בתוכניות ריאליטי העוסקות באוכל, הפתיעה הבוקר (חמישי) כאשר הצהירה כי הפסיקה לאכול אוכל לא כשר.

בראיון לירון דקל ועמית סגל ב'גלי צה"ל', סיפרה אנסקי כי היא אוכלת כשר יותר מארבע שנים וסיפרה כי בתוכניות בהן היא משתתפת - "אני עושה הרבה מאוד הנדסה".

אנסקי נשאלה מה היא עושה במקרה שמישהו מכין מנה שהיא בשר וחלב - לא עלינו, ואמרה: "דיברו איתי רבנים, אני יכולה להכניס את זה לפה ולבלוע. אני לא מכניסה לפה שרימפסים, אבל בשר וחלב... אני עושה כמיטב יכולתי".

"יש מנות שאת לא יכולה לשפוט בהם", העיר עמית סגל, ואנסקי השיבה: "חזיר אני לא יכניס לפה, וגם לא שרימפסים".

אנסקי הוסיפה וחשפה כי "במהלך העונה עצמה הכל כשר, המזווה הוא כשר", וכשנשאלה אם "רק לא מקפידים על בשר וחלב?", השיבה בחיוב.

צמד המגישים שאל את אנסקי האם היא מתחזקת, וזו השיבה: "לא, אני לא מתחזקת, אתה רואה מגמה? לא, אני מקפידה לאכול כשר ומדליקה נרות. יש ללא ספק תהליכים שעוברים עלי, זה לא קשור להתחזקות, אף פעם לא התרחקתי, הגעתי ממשפחה מסורתית, סבא שלי ייסד את חידון התנ"ך, אני מדליקה נרות, זו לא התחזקות, זו מגמה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר