בני בינה:

מסיבת חנוכה וסיום ב'תורת יעקב' בית שמש

למסיבת החנוכה של ת"ת וישיבת 'תורת יעקב' שע"י עמותת 'סולם' בבית שמש נוסף השנה נדבך מיוחד בדמות סיומי מסכתות שערכו התלמידים (חינוך מיוחד)

כיכר בשיתוף סולם | כיכר השבת |
לוגו סולם (צילום: יחצ)

להודות ולהלל לשמך הגדול: כמיטב המסורת, גם השנה נערכה בת"ת וישיבת 'תורת יעקב' שע"י עמותת 'סולם' בבית שמש מסיבת חנוכה מפוארת בהשתתפות רבנים, אישי ציבור, אנשי הצוות החינוכי והתלמידים.

למסיבה השנה נוסף נדבך מיוחדבדמות סיומי מסכתות שערכו התלמידים. כך לדוגמאתלמידי כיתה ו ציינו את סיום משניות מועד קטן. תלמידי שיעור א סיימו את פרק 'המניח' ותלמידי שיעור ב סיימו חלק משמעותי ממסכת ברכות.

בנוסף התקיים במהלך הערב חידון נושא פרסים בהלכות חנוכה, בו התלמידים הפגינו בקיאות מדהימה והשיבו בהצטיינות לכל השאלות על ההלכות והמנהגים הנוגעים לימים הללו.

את האירוע כיבד בנוכחותו הרה"ג ר' ברוך קליימן שליט"א, רב שכונת חפציבה בבית שמש, שעמד בדבריו על הקשר שבין לימוד התורה לימי החנוכה, ושיבח את התלמידים על ההשקעה העצומה שלהם שבאה לידי ביטוי – בין היתר – בשליטתם בהלכות חנוכה ובסיומים שנערכו במהלך הערב.

בהמשך נשא דברים אחד מתלמידי הישיבה שניצל את ההזדמנות להודות לאנשי הצוות החינוכי על ההשקעה הרבה והיחס החם אותו הם מעניקים לתלמידים.

"האירוע הוא נקודת ציון משמעותית במיוחד עבורנו משום שהוא מביא לידי ביטוי את פירות העמל וההשקעה של שנה שלמה", אומר לנו אחד המחנכים ב'תורת יעקב'.

לדבריו, "השמחה ותחושת הגאווה של התלמידים, הסיומים, החידון וכו – כל הדברים האלה לא היו מתאפשרים ללא ההשקעה של כל אחד מהצוות החינוכי שנותן יותר ממאה אחוז למען התלמידים".

המחנך מציין בדבריו את עמותת 'סולם' שמלווה את 'תורת יעקב' ומאפשרת את קיומו ושגשוגו. "התרומה והסיוע של אנשי העמותה בכל ההיבטים לא יסולאו מפז וזו ההזדמנות להכיר להם טובה על כך".

המחנך מדגיש בדבריו את העבודה המקצועית המסורה של אנשי 'סולם' שמצליחים להביא נערים המתמודדים עם קשיי תקשורת לכדי יכולת למידה בת"ת מותאם ולאחר מכן בישיבה. "מדובר בהצלחה כמעט על טבעית והיא מתאפשרת רק בזכות המסירות והאמונה של אנשי 'סולם'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר