תמה הסאגה

דודי זלץ מונה לסגן: "לעזוב את הנקמנויות"

סגן ראש העיר ביתר עילית מטעם דגל התורה מונה סוף סוף לתפקידו באופן רשמי לאחר תקופה בה באגודת ישראל מנעו את מינויו למרות ההסכם הקואליציוני בין המפלגות (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

בעיכוב של שבועיים וחצי, חברי מועצת העיר ביתר אישרו הצהריים את מינויו של דודי זלץ יו"ר דגל התורה בעיר לתפקיד הסגו בשכר, זאת במסגרת החלטת מפלגת "שלומי אמונים" לעכב את התפקיד עד לאישור ה"סגן" של אגודת ישראל בבית שמש, תפקיד שעוכב ע"י דגל התורה.

בישיבת חברי המועצה לאישור ה"סגן" נאם זלץ בפני החברים והזכיר את היריבות שהובילה לעיכוב המינוי: "בתקופה האחרונה העיר ביתר עברה סערה וטלטלה. לצערנו הרב המחלוקת הגיעה לעיר. לא בגלל אף אחד שנמצא כאן, אבל היו אלו כוחות שהגיעו מבחוץ וזה מה שקרה", אמר זלץ. בשלב זה החל רובינשטיין לומר כי "כשם שהגיעה כך יצאה", אך זלץ הבהיר: "נגיע גם לזה".

"היינו יכולים למנוע את זה לגמרי", הוסיף סגן ראש העיר החדש, כשראה"ע מנסה לטעון: "18 יום זה למנוע". זלץ המשיך בדבריו והכריז כי: "כל זה מאחורינו. נמשיך הלאה בעזרת ה' ונעזוב את כל הפוליטיקות הקטנות והנקמנויות, את כל הדברים שזרים לנו. כולנו פה חברים ובעזרת ה' נשיג הישגים משמעותיים לטובת העיר כולה".

ראש העיר עם שני סגניו

ראשית אני רוצה להודות לקדוש ברוך הוא על כל הסיעתא דשמיא שהיתה לנו, לכל אורך מערכת הבחירות. תודה רבה מיוחדת גם למצביעי דגל התורה. הבטחת הבחירות הראשונה שלנו: "הפעם 'דגל' הולכת להפתיע", התקיימה ברוך ה', וקיבלנו ברוך ה' ארבעה מנדטים.

כסגן ראש העיר אני משרת לא רק את מצביעי 'דגל התורה', אלא את כל תושבי העיר, ואני חושב שתפקידנו הוא לשים פנס דווקא על אלו שמקבלים פחות, שהרבה פעמים מתעלמים מהם. גם בווילה הכי יפה יש חצר אחורית והשליחות שלנו היא להיות בעזרת ה' לפה דווקא לאנשים האלו". דברי זלץ.

המכתב של רובינשטיין

בתוך כך, במכתב אישי ששיגר רה"ע רובינשטיין לסגנו זלץ, כתב רה"ע: "אני שמח לקיים את אשר סוכם. לצערי חלה בתקופה האחרונה זילות בקרב הנציגים במחויבות לסיכומים, כתוצאה מכך הגענו למצב של יד איש באחיו. נדרש מאיתנו נציגי הציבור לעשות ככל יכולתנו להילחם בתופעה, ולשדר כי סיכום הוא סיכום".

כזכור, ביום חמישי האחרון נערכה ישיבת מועצה בבית שמש כבסיומה אושר תפקיד הסגן לנציג אגודת ישראל בעיר, מינוי אותו עיכבו חברי דגל התורה. לאחר אישור הסגן בבית שמש הודיע ראש העיר ביתר מאיר רובינשטיין על זימון פורום הסגנים בביתר וסיום הסאגה מול דודי זלץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר