104 יום לבחירות

נתניהו מוביל, בני גנץ במקום השני • כל תוצאות הסקרים

'חדשות 2', 'חדשות 10' ו'כאן חדשות', יוצאים הערב עם שלושה סקרים שונים, בעקבות ההליכה לבחירות, מהן עולה כי 'הליכוד מוביל', בני גנץ מכה בלפיד וש"ס נעה בין 4 ל-6 מנדטים (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו וגנץ (צילום: יונתן זינדל ומרים אלסטר - פלאש 90)

סקרים ראשונים שמתפרסמים הערב (שלישי), יממה לאחר ההכרזה על פירוק הממשלה והליכה לבחירות - שיתקיימו בעוד 104 ימים ביום שלישי ד' בניסן, (9 לאפריל), מלמדים כי מפלגת 'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו שומרת על כוחה.

מסקר מנו גבע ומינה צמח שפורסם ב'חדשות 2' עולה כי הליכוד שומר על כוחו עם 29 מנדטים. מפלגה חדשה בראשות בני גנץ תזכה ל-16 מנדטים ותהפוך למפלגה השניה בגודלה.

הרשימה הערבית המשותפת עם 12 מנדטים. יש עתיד בראשות יאיר לפיד בשפל של ארבע שנים עם 11 מנדטים והבית היהודי בראשות נפתלי בנט עם 9 מנדטים.

בסיעות החרדיות - ש"ס בראשות אריה דרעי עם 5 מנדטים ויהדות התורה עם 7 מנדטים.

ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן עם 6 מנדטים, כולנו בראשות משה כחלון צוללת ל-5 מנדטים. מרצ גם היא עם 5 מנדטים.

אורלי לוי אבקסיס, שחשפה הערב כי שם מפלגתה הוא "גשר" כפי שם המפלגה של אביה, עומדת בסקר הנוכחי על גבול אחוז החסימה עם 4 מנדטים

מסקר קמיל פוקס שפורסם ב'חדשות' עשר עולה כי הליכוד עם 30 מנדטים, יש עתיד עם 15 מנדטים, הרשימה המושתפת עם 12, המחנה הציוני - 12, הבית היהודי - 10, אורלי לוי אבקסיס - 8, ישראל ביתנו - 7, יהדות התורה - 7, מרצ - 7, ש"ס - 6 וכולנו של כחלון עם 6 מנדטים.

במידה ובני גנץ יחליט להתמודד, מפלגתו תשיג 15 מנדטים, והליכוד תקבל 27 מנדטים, יש עתיד תהיה במקום השלישי עם 12 מנדטים וכך גם הרשימה המשותפת עם 12 מנדטים. המחנה הציוני - תשעה מדנטים, הבית היהודי - 9, יהדות התורה - 7, מרצ - 6, ישראל ביתנו - 6, כולנו - 6, אורלי לוי אבקסיס - 6 וש"ס עם חמישה מנדטים.

אם גנץ יתמודד במפלגת 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד, המפלגה תקבל 26 מנדטים, ו'הליכוד' עם 27 מנדטים.

מסקר מכון שריד שפורסם ב'כאן חדשות' עולה כי הליכוד עם 30 מנדטים, יש עתיד - 13, הרשימה המשופת - 13, הבית היהודי - 12, המחנה הציוני - 10, בני גנץ - 10, יהדות התורה - 7, מרצ - 7, כולנו - 6, ש"ס - 4, ישראל ביתנו - 4 ואורלי לוי אבקסיס - 4 מנדטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר