'ימין חדש'

שקד מעריכה: זו הקדנציה האחרונה של נתניהו

שרת המשפטים איילת שקד, שפרשה יחד עם נפתלי בנט מ'הבית היהודי', התבטאה כי: "זו תהיה הקדנציה האחרונה של ראש הממשלה מכיוון שהוא לא צעיר ויש חקירות" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
איילת שקד (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)

שרת המשפטים איילת שקד, שהודיעה על פרישה מ'הבית היהודי' יחד עם השר נפתלי בנט והקמת מפלגת 'הימין החדש' מעריכה היום (שני) כי לאחר הבחירות זו תהיה הקדנציה האחרונה של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

במהלך דברים שנשאה בוועידת 'כלכליסט' אמרה שקד כי היא "מעריכה שזו תהיה הקדנציה האחרונה של ראש הממשלה מכיוון שהוא לא צעיר ויש חקירות ואנחנו לא יודעים מה יקרה עם החקירות. אני כל הזמן אומרת שאני מקווה מאוד שיסגרו את התיקים שלו ונוכל לחזור ולתפקד כרגיל ולא נצטרך להידרש לכל מיני שאלות. דעתי נשארה שבוודאי עד להחלטה הסופית של היועץ המשפטי לממשלה, זאת אומרת אחרי שימוע, לא צריך לעשות שום דבר.

"אם חס וחלילה אחרי שימוע היועץ יחליט להגיש כתב אישום אז נשב, נראה, נלמד את הנתונים ונחליט מה לעשות. צריך לציין שלפי החוק ראש הממשלה יכול להישאר עד פסק דין חלוט. הרציונל אומר שהחלטה של אדם אחד, היועץ המשפטי, לא תפיל ממשלה".

שקד התייחס לסקרים שפורסמו אמש ואמרה: "לא חשבנו שנקבל 20 מנדטים על הסקר הראשון, אנחנו שואפים למספר דו ספרתי של מנדטים". לדבריה: "זה לא סוד שאני רוצה להחזיק בתיק המשפטים. בממשלות הקודמות השפענו בהרבה צמתים. חוץ ממה שכל אחד מאיתנו עשה במשרד שלו. השפענו בנקודות דרמטיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר