בעקבות 'כיכר השבת'

דרעי משיב אש לפרוש: 'הוא בוחר לירוק לבור ששתה ממנו'

"ישראל פרוש לחוץ שאין לו קואליציה ותקציב ובוחר לירוק לבור ששתה ממנו בשנים האחרונות", כך תוקף יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי את ראש עיריית אלעד בעקבות הפרסום ב'כיכר השבת' (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי ופרוש בימים טובים יותר (צילום: יעקב נחומי, פלאש 90)

יושב ראש ש"ס השר אריה דרעי משיב לאש לטענות הקשות של ראש עיריית אלעד ישראל פרוש, שנחשפו ב'כיכר השבת' ואומר כי "פרוש בוחר לירוק לבור ששתה ממנו".

כזכור, מוקדם יותר דווח ב'כיכר השבת' כי פרוש תקף את השר דרעי וטען כי הוא פעל שקבינט הדיור לא יאשר את הרחבת בניית שטח 'משולש העסקים' באלעד משולש שהיה אמור להעסיק משפחות רבות: "בהחלטה פוליטית שאין בינה למקצועיות מאומה, פוגע דרעי בפרנסתן של אלפי משפחות מאלעד ומאלה שאמורות להגיע אליה בעתיד".

הסיפור המלא • "דרעי פוגע בפרנסת אלפים - משיקולי נקמה"

לדברי פרוש: "נאמר לי במשרדי האוצר והשיכון, ועל ידי בכירים בותמ"ל (הוועדה הארצית לתכנון ולבנייה), כי מדובר בווטו שהוטל על ידי שר הפנים אריה דרעי, ללא כל נימוק מקצועי. התברר, כי די בסמכות שר הפנים, כדי להטיל וטו על התכנית - גם בלי שום נימוק".

לאחר הפרסום ב'כיכר השבת' התבטא השר אריה דרעי בשיחות סגורות: "פרוש לחוץ שאין לו קואליציה ותקציב ובוחר לירוק לבור ששתה ממנו בשנים האחרונות, כולל מענק מיוחד שקיבל אתמול בסך למעלה משבעה מיליון שח מכספי נתב"ג".

כמו כן, מקורבים לשר דרעי הציגו מסמך של ראש המועצה האזורית דרום השרון לשר דרעי בה היא מתנגדת למהלך של פרוש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר