החזית באלעד

פרוש מסרב להיכנע: דיין ושי נתן לא יוחרמו

ראש עיריית אלעד ישראל פרוש מסרב להיכנע לדרישת 'דגל התורה' וש"ס להחרים את חברי המועצה אבי דיין ושי נתן - שתמכו בו בבחירות: "הציבור מאס בספינים, דגל הונתה את המצביעים" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
פרוש ודרעי (צילום: אלי קובין ופלאש 90)

ראש עיריית אלעד ישראל פרוש מגיב למתקפה נגדו ומצהיר כי אין בכוונתו להיענות לדרישות של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ו'דגל התורה' להחרים את חברי המועצה אבי דיין ושי נתן, שני נציגים שתמכו בו בבחירות.

בהודעה שפורסמה מטעם סיעתו באלעד נכתב: "אגודת ישראל לא שינתה את עמדתה שנשלחה במסגרת תשובת הרבנים של אגו"י כבר בשבוע שעבר בנוגע לתנאי של ש"ס ודגה"ת להחרים את חברי העירייה שי נתן ואבי דיין ולא זכתה עד כה לתגובה".

פרוש הצהיר כי: "בשום אופן, לא יוחרמו חברי העירייה שי נתן ואבי דיין שתמכו בהתמודדות בראש העיר".

פרוש תקף את ש"ס ו'דגל': "הציבור מאס בספינים וצעדים שנעשים על גב הציבור. דגל התורה הונתה את ציבור המצביעים כשהתחייבה פעם אחר פעם לפני הבחירות, שאין גוש חוסם ואין הסכם עם ש"ס. בפועל הגוש ממשיך לחסום את העשיה העירונית, ומבקש להחרים חברי עירייה. ספינים לא ישנו את המציאות".

ב'אגודה' לעגו לסיעות האחרות: "להאשים את פרוש במה שקורה בין ש"ס ודגל בבית שמש, זה כמו להאשים אותו בשיגור הטילים מסוריה לחרמון. במצב ההזוי של "הציר" היינו מקבלים גם את זה. אנחנו מציעים לדגל התורה וש"ס להתעסק במריבות הפנימיות שלהם".

בסיום ההודעה נכתב: "הזלזול המתמשך של גורמים בדגל התורה בשרי התורה והחסידות שליט"א ובאדמו"רי ורבני הקהילות החסידיות באלעד הוא מעשה מחפיר שחייב להיפסק".

כזכור, בהודעה משותפת של ש"ס ו'דגל התורה' שפורסמה מוקדם יותר נכתב כי: "הציבור באלעד מצפה שראש העיר ישראל פרוש יפסיק להשתעשע בדמיונות שווא, ויבין כי אין בידיו לגרום למי מהסיעות להפר את ההסכם הברור שנחתם בין הצדדים".

לדבריהם: "על פרוש להפנים כי הניסיונות להסיט ולהסית את דעת הקהל כאילו יש גורם אחר מלבדו שמעכב את המו"מ - לא ישפיעו על אף אחד.

"יש להניח שאם וכאשר ישראל פרוש יפתור את הבעיות הפנימיות המונעות ממנו מלפתוח במו"מ - יהיה ניתן לקיים מו"מ כנה וישיר לטובת ציבור התושבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר