"ספרדים אבל לא מטומטמים"

מלכיאלי במתקפה: 'דגל התורה' תקעה סכין בגב של דרעי

"תקיעת סכין כזו בגבו של דרעי עוד לא ראינו"; "אנחנו לא פראיירים, ספרדים אבל לא מטומטמים"; "זה לא יעבור בשתיקה"; "בלוך קנתה את 'דגל' בנזיד עדשים" • ח"כ מיכאל מלכיאלי יורה (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

ח"כ מיכאל מלכיאלי, הח"כ המקורב ליו"ר השר אריה דרעי, יוצא במתקפה חריפה נגד תנועת 'דגל התורה' הליטאית שלדבריו תקעה סכין בגב של השר דרעי וכי מעתה אי אפשר לסמוך על ראשי 'דגל'. הדברים הקשים נאמרו על רקע החלטת 'דגל' לחתום על הסכם קואליציוני עם ראש עיריית בית שמש עליזה בלוך והשארת ש"ס באופוזיציה.

כותרות הראיון עם ח"כ מיכאל מלכיאלי:

ההסכם והשקר: "כשאני בא ל'דגל' ועושה הסכם, עם המפלגה, עם הרבנים, עם הנציגים בכנסת ובמועצה. דיברנו אתם ביום שישי ובמוצאי שבת, הם באמירה ברורה 'אין הסכם', אנחנו מאמינים להם. תקיעת סכין כזו בגבו של יו"ר התנועה עוד לא ראינו".

השלל של 'דג'ל בבית שמש: "עליזה בלוך מה שנתנה להם זה נזיד עדשים, היא קנתה אותם בפירורים, הם כנראה לא יכלו לסבול את העובדה ש'אגודה' יושבת בקואליציה בתיקים בכירים אז נכנסו, בשביל מה?".

אין אימון: "אנחנו לא סומכים על 'דגל התורה'. זה גבול החוצפה של 'דגל'. אני כבר לא סומך על 'דגל'. הסכין בגב שהם נתנו לנו - זה לא יעבור בשתיקה, אנחנו לא פראיירים, ספרדים אבל לא מטומטמים".

האשמות: "מה ש'דגל התורה' עושה זה בגידה בש"ס, בציבור החרדי בבית שמש, הם לא קיבלו כלום. מה הם קיבלו בבית שמש?, האם ה'אידישקייט' נפתר? היא תחתום על טופס 4? עד מוצ"ש הם הבטיחו שאין כלום. ש"ס נתנה ל'דגל' הרבה בשביל האחדות, מה הם נתנו בתמורה?".

ה'מפץ החרדי'?: "מבחינה פוליטית זה לא כדאי לנו. איחוד עושים בין מפלגות שאחת מהן לא עוברת את אחוז החסימה, ש"ס בכל סקר עוברת. אין שום סיבה. ש"ס יודעת להביא קהלים ש'דגל' לא יודעת להביא".

צדיק בסדום: "משה מונטג פרש כי הוא לא יכל לסבול את הביזיון שהחברים שלו בדגל התורה עשו לו, הוא לא יכל לסבול את החרפה הזו ש'דגל' תוקעת סכין בגב של היושב ראש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר