'דגל' משיבה אש

"כדאי שפרוש יפסיק להפיל עלינו את הבעיות שלו"

בכירים בדגל התורה באלעד מגיבים למתקפה של ראש העיר ישראל פרוש עליהם, ומאשימים: "הוא משתמש בתושבי העיר אלעד כבני ערובה לצרכים האישיים שלו" (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ישראל פרוש (באדיבות המצלם)

ב'דגל התורה' באלעד החליטו שלא לשתוק עוד על האשמותיו של ראש העיר ישראל פרוש כלפי נציגי התנועה.

גורמים בסיעה הליטאית מגיבים כעת לדברי פרוש, כי 'דגל' היא האשמה בפיצוץ מגעים שהתנהלו בין הצדדים כדי להסדיר את התנהלות העירייה המפולגת, משום שדרשה לא להכניס לקואליציה כמה פוליטיקאים שתמכו בפרוש בבחירות.

בדגל התורה טוענים שיש ברשותם מסמכים כתובים, המוכיחים כי לא זו הייתה סיבת ה'פיצוץ', וזאת מאחר שסוכם שנושא זה יידון במהלך המו"מ - שלדבריהם פרוש כלל לא היה מוכן לפתוח בו, בשל דרישת דגל וש"ס להקפיא את ההצבעות בעירייה שזומנו באופן חד צדדי, למשך מספר ימים בהם יערך המו"מ.

לדבריהם, תחילה קיבל פרוש דרישה זו, אלא שבפועל הוא העלה את התקציב להצבעה פעם נוספת באופן חד צדדי, דבר שמשמעותו המיידית להבנתם היא שפרוש אינו מעוניין בהמשך קיום אותם מגעים.

"הסיבה האמיתית לכך שפרוש לא מסוגל באמת להיכנס למו"מ", אומרים גורמים בכירים ב'דגל', "היא בגלל בעיות פנימיות שיש לו: התחייבויות שנתן לאלו שהלכו איתו בבחירות, שהוא אינו מסוגל כיום לעמוד בהם".

"פרוש, כידוע, 'בנה' על כך שיהיה לו רוב בעירייה לאחר הבחירות גם בלי דגל וש"ס, כשלשם כך פעל בכל כוחו לטובת מפלגת עץ ('הפלג') שתכניס נציג, וכן לטובת אבי דיין שפרוש צפה שיכניס שנים או שלושה נציגים, כשיחד היו אמורים להיות לו 8-9 נציגים, במקביל להערכותיו שש"ס לא תקבל יותר משלושה מנדטים".

"אולם בפועל, כידוע", מזכירים ב'דגל', "חשבונות אלו לא עמדו במבחן המציאות: 'הפלג' לא הכניס נציג, ואבי דיין קיבל מנדט אחד בלבד, מה שטרף לפרוש את הקלפים והותיר אותו עם שגשה מנדטים בלבד בעירייה, לעומת תשעה לדגל ולש"ס. מכאן, פרוש נכנס לפלונטר. הרי ברור שש"ס ודגל יקבלו סגן כל אחד, מאיפה ייוותר לפרוש סגן נוסף בשכר לתת לאבי דיין ושי נתן"?...

ישיבת המועצה הסוערת, בה פרוש לא הצליח לאשר את התקציב (באדיבות המצלם)

לדברי 'דגל', "פרוש לא מוכן להודות בבעיה זו, יחד עם בעיות פנימיות נוספות שנוצרו עקב הצורך למסור את ועדת תכנון ובניה בידי ש"ס".

"הכי קל זה לנסות 'להפיל את התיק' על דגל וש"ס שיוצרות כביכול 'גוש חוסם', בניגוד להבטחות. אבל האמת היא כאמור שה'גוש' שחוסם את אלעד הוא לא הגוש של דגל וש"ס, אלא ה'גוש' של אבי דיין, שי נתן וגורמים בעלי עניין בתכנון ובניה".

הגורמים ב'דגל' מוסיפים: "הגיע הזמן שפרוש יפסיק לזלזל במרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א ובוועדת הרבנים שמונתה על ידם" - שקבעה במכתבה שפרוש הוא זה שמעכב את המשא ומתן.

"אל ינסה פרוש לתלות את קלונו בשרי התורה והחסידות שליט"א, ואל ינסה לקחת את תושבי העיר כבני ערובה", מסיימים ב'דגל' את תגובתם התקיפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר