פרסום ראשון

ישיבת היערכות לבחירות: "נפרדים מהחסידים"

האחדות הפנימית ביהדות התורה, בין אגודת ישראל לבין דגל התורה, לא סותרת לפי העסקנים את הפעילות הנפרדת בבחירות הקרובות - באותו מודל שהיה בבחירות לעיריה (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
בית דגל התורה בבני ברק, בבחירות האחרונות (ארכיון. באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: לקראת הבחירות הארציות, שייערכו בעוד כחודשיים וחצי, התכנסו אמש (ראשון) קודקודי דגל התורה לישיבת היערכות ראשונה.

מתוכנה של הישיבה כפי שהגיע לידי 'כיכר השבת', עולה, כי בסיעה הליטאית לא מתחשבים כרגע באיחוד זה או אחר ופועלים על מנת למצות את כוחה של מפלגת יהדות התורה בה הם שותפים.

הישיבה, שנערכה בבית 'דגל התורה' בבני ברק, הסתיימה בשורת החלטות המסתמנות בשלב זה, בראשן: המפלגה תעבוד בנפרד מאגודת ישראל בקמפיין הנוכחי, כאשר יוקמו מטות נפרדים לכל מפלגה, על מנת למקסם את הקולות הפוטנציאליים.

בכיר במפלגה אומר ל'כיכר השבת': "נוחלט כי נפרדים מהחסידים, כאשר נעתיק לבחירות הארציות את המודל של הבחירות המקומיות: בכל עיר נמפה את הקולות על פי בתי הכנסת והקהילות השונות, כשבמקביל גם באגודת ישראל ייפתחו מטות נפרדים עבור כל חסידות".

בישיבה נטלו חלק חברי הכנסת של דגל התורה משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר, לצד שבתי מרקוביץ, משה שיפמן והמזכ"ל מנחם שפירא.

עוד נודע ל'כיכר השבת', כי דגל התורה תשכור קומה שלמה נוספת בבית התנועה שבבני ברק, והיא תשמש כמטה הארצי של המפלגה בבחירות הקרובות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר