"הפגנות וחסימות כבישים"

עיריית בני ברק על נציגי 'בני תורה': "פלג שפועל בגסות"

'בני תורה' הגישו עתירה נגד שיבוץ הוועדות בעיריית בני ברק, אך העירייה בתגובתה, טוענת בפני ביהמ"ש כי הם משתייכים "ל'פלג' אשר פועל בגסות, בחסימות כבישים והפגנות אלימות" (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הפגנת 'הפלג' בבני ברק. ארכיון (צילום: Roy Alima/Flash90)

חברי מועצת עיריית בני ברק, מסיעת 'בני תורה', שנותרו באופוזיציה, הגישו עתירה מנהלית נגד שיבוץ חברי המועצה בוועדות השונות. לטענתם, כסיעה הגדולה באופוזיציה, מגיעה להם הזכות להיות חברים בוועדות השונות, ואילו ראש העיר אברהם רובינשטיין בחר למנות לוועדות הנחשבות את חבר המועצה ניר אריאל.

עיריית בני ברק, הגישה תגובה לעתירה בת עמודים רבים, אולם טיעון אחד מתוך מאות השורות, מהווה טיעון מעניין ולפיו אין לבית המשפט לייחס חשיבות לעתירה, משום שהם מייצגים פלג אלים המפגין וחוסם כבישים על עניינים שונים.

בנוסף, טוענת העירייה כי אנשי סיעת בני תורה הם שגרמו לסגירת ישיבות המועצה לציבור לנוכח ההתפרעות באולם המליאה.

וכך נכתב בתשובת העירייה: "ככל שיתיר זאת בית המשפט הנכבד, תשמיע לו העירייה את התנהלות הדיון בשיבוץ הוועדות, שבגין התנהלות חלק מחברי המועצה או נילווהם, לא אפשרו התנהלות נאותה ועל כן בתום ההצבעה נאלץ ראש העירייה, לנעול את הישיבה.

"פעולות ברוח זו הינן דבר שבשגרה לאותו 'פלג' המזוהה עם סיעת העותרים, אשר פועל בגסות תוך הפרת כל דין, בחסימות כבישים והפגנות אלימות בנושאים שונים שעל סדר היום הציבורי".

"עם סיום שיבוץ הרכבי הוועדות נאלץ ראש העיר לסגור את הישיבה נוכח ההתפרעות באולם המליאה והיעדר האפשרות לקיים את המשך הישיבה כהלכה", נכתב בתגובת העירייה.

גורמים בסיעת 'בני תורה' אומרים כי תגובת העירייה "מסלפת את המציאות מאחר ומי שעורר את המהומה במליאה היו אנשי הליכוד כידוע לכולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר