מצבו קשה

הפצוע החרדי מפולין הובא לישראל ואושפז

יצחק בן אהובה שושנה, שנפצע באורח קשה בתאונה בפולין, במהלך מסע לקברי צדיקים, הוטס הלילה לישראל ונחת לפנות בוקר בנתב"ג, משם הועבר לאשפוז בבית החולים (חדשות)

הנחיתה בישראל (באדיבות המצלם)

יצחק בן אהובה שושנה, בחור חרדי בן 31, הובא הלילה (רביעי) לישראל לאחר שנפצע באורח קשה בתאונה בפולין, במהלך מסע לקברי צדיקים.

כזכור, המכונית בה נסע הבחור עם חבירו, החליקה על הקרח והתהפכה, בדרך לדינוב. הוא אושפז בבית החולים בפולין, עם פציעת ראש וחבלות נוספות, שם נותח כשמצבו מוגדר קשה.

בסביבות השעה 6 בבוקר, הוא נחת בישראל עם מטוס מיוחד כשהוא מלווה ברופא וציוד רפואי מתקדם. משדה התעופה הוא הועבר לבית החולים 'שיבא' בתל השומר, שם הוגדר מצבו כקשה.

אחד מחבריו מספר ל'כיכר השבת' כי "לאחר שבבית חולים בפולין הצליחו לייצב את המצב ולהוציאו מכלל סכנה, לקראת חצות יצא מטוס פרטי מפולין בדרכו לישראל. המטוס הוסב במיוחד לטיפול נמרץ אווירי, המצויד עם מיטב הציוד הרפואי, בליווי שני רופאים ושני פרמדיקים, שאחד הפרמדיקים היה צמוד לאורך שלושת ימי האשפוז למיטה של איציק בבית חולים בפולין".

לדבריו, "הם הגיעו לשדה תעופה ריישא ז'שוב ומשם המריאו לישראל ונחתו עם זריחת השמש בנתב"ג. משדה התעופה הוא הועבר עם אמבולנס לבית החולים תל השומר, שם מיטב הרופאים והעסקנים ימשיכו את הטיפול הרפואי כדי לייצב את מצבו".

הציבור נקרא להמשיך להתפלל לרפואת הבחור יצחק בן אהובה שושנה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר