מצטרף לנשיא המועצת

הגר"צ בוארון על 'המפץ': ההפך מחזונו של מרן הגר"ע יוסף

"האחדות הזו לא טובה לספרדים, זה הפך חזונו של מרן רבינו עובדיה יוסף זצ"ל שרצה להחזיר עטרה ליושנה", כך התבטא הגר"צ בוארון • על הסוקרים: "יש להם שנאה מיוחדת לספרדים" (חדשות, ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"צ בוארון ואריה דרעי (צילום: פלאש 90)

חבר בית הדין הגדול בדימוס הגאון רבי ציון בוארון, התייחס השבוע לדיווחים על אפשרות הריצה המשותפת של ש"ס ו'יהדות התורה' והתבטא כי מדובר בהפך חזונו של מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל.

לדברי הגר"צ בוארון: "האחדות הזו היא לא אחדות והיא לא טובה לספרדים. זה הפך מאחדות. זה הפך חזונו של מרן רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל שרצה להחזיר עטרה ליושנה וצריך מאוד להיזהר".

באשר לטענות של גורמים ב'יהדות התורה' כי ה'אחדות' היא בין היתר בשביל להציל את ש"ס מגבול אחוז החסימה, התבטא הרב:"הטענה שהם דואגים לש"ס כאילו לא תעבור את אחוז החסימה, זה שטויות. גם לפני ארבע שנים ובכל השנים זה אותו הדבר - הסקרים תמיד נגד ש"ס, יש להם שנאה מיוחדת לספרדים ובסוף הם אכזבו אותם, זה טפח על פניהם".

הגר"צ בוארון מצטרף להכרעה של נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן שקבע כי ש"ס תרוץ ברשימה עצמאית.

כפי שנחשף לראשונה ב'כיכר השבת', הגר"ש כהן התבטא בשבוע שעבר: "הייחודיות של תנועת ש"ס אשר הוקמה בראשיתה להחזיר עטרה ליושנה ולרומם את הציבור הספרדי בחיבור בין בני התורה לעמך בית ישראל - זו הדרך היחידה שלנו וכך נמשיך, ותנועת ש"ס תמשיך ללכת בדרך עצמאית למען הציבור הספרדי כפי שהיה מיום הקמתה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר