חילול ספרי התורה

דיווח: שלושה ערבים נחשדו לפריצה לבית הכנסת

המשטרה חושדת כי שלושה ערבים אחראים לפריצה לבית הכנסת "שיח ישראל" בקריית יובל בירושלים, בו חוללו ספרי התורה, אך ההערכה כי הפריצה והחילול נעשו על רקע פלילי (בארץ)

אחד מספרי התורה שחולל (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

המשטרה עיכבה לחקירה שלושה ערבים בחשד לפריצה לבית הכנסת "שיח ישראל" בקריית יובל בירושלים, בו חוללו ספרי התורה בצורה קשה וכואבת, כך דיווח הערב (שלישי) כתב המשטרה משה נוסבאום ב'חדשות 12'. מאוחר יותר דווח כי השלושה שוחררו.

לפי הדיווח של נוסבאום, למרות ששלושת הנחקרים ערבים, ההערכה המובילה כעת במשטרה הינה שהפריצה לבית הכנסת נעשתה על רקע פלילי.

נוסבאום הוסיף ודיווח כי האפשרות שנבדקת היא כי הפריצה לבית הכנסת נעשתה לצורך גניבת כסף, אשר הם העריכו שהוא מוחבא בתוך הכספת של ספרי התורה בארון הקודש.

באשר להשחתת ספרי התורה ושפיכת החומר הדליק עליהם, ההערכה היא הכוונה שלהם הייתה לטשטש בכך את טביעות האצבע שלהם.

ל"כיכר השבת" נודע כי כפי הנראה הפריצה הסתבכה, לאחר שהם נכנסו מהדלת אך לא הצליחו לצאת ממנה, ובעקבות כך הם פרצו את החלון מבפנים - ויצאו.

עוד נודע ל"כיכר השבת" כי הפורצים שפכו אקונומיקה בכל מקום בו הם נגעו - אפילו בחלון מבחוץ, לאחר שיצאו מבית הכנסת, וזאת כדי לטשטש את טביעות האצבעות שלהם.

מוקדם יותר הערב, נמסר מהמשטרה כי בהערכת מצב מיוחדת שקיים מפקד מחוז ירושלים, ניצב יורם הלוי, עם סגל הפיקוד וגורמי החקירה, הוחלט להעביר את תיק החקירה ליחידה המרכזית של מחוז ירושלים. מפקד המחוז הנחה להקצות את מרב המשאבים והאמצעים הנדרשים על מנת להביא למעצר החשודים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר