אבל בצאנז

היהלומן שזכה לקרבת גדולי ישראל נפטר

בקרית צאנז בנתניה נפטר הבוקר (חמישי) לאחר מחלה קצרה הנגיד הרב איצ'ה וואלף ז"ל מחשובי חסידי צאנז והוא בשנת ה-70 לחייו. היה מגדולי התורמים לעולם התורה (דיין האמת)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הרב איצ'ה וולף ז"ל (צילום: משה גולדשטיין)

דיין האמת: בקרית צאנז בנתניה נפטר הבוקר (חמישי) לאחר מחלה קצרה הנגיד הרב איצ'ה וואלף ז"ל מחשובי חסידי צאנז והוא בשנת ה-70 לחייו.

הרב איצ'ה וולף היה מלטש וסוחר ביהלומים ונחשב לאחד התורמים הגדולים בעולם התורה, הוא תרם רבות למוסדות צאנז אך גם לעולם הישיבות הליטאי תרם תרומות רבות, בין היתר לרשת הכוללים 'עטרת שלמה של הגרש"ב סורוצקין.

הוא אחד המשקיעים הבולטים בפרויקט הבנייה של חסידות צאנז לזוגות צעירים בטבריה ונחשב למקורב ביותר לאדמו"ר מצאנז שהגיע לבקרו כמה פעמים בבית החולים.

הרב וולף התפרסם לפני כחמש שנים כאשר במהלך מכירה פומבית שנערכה בג'נבה, רכש את היהלום המכונה "הכוכב הורוד", השוקל 59.6 קראט, במחיר שיא של 83 מיליון דולרים. את הרכישה הוא ביצע אחרי התייעצות אצל מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי.

הרב איצ'ה וולף התגורר בניו יורק ובשנים האחרונות עבר להתגורר בארץ. בתקופה האחרונה היה מאושפז בבית החולים איכלוב, ומצבו לאחרונה הדרדר, עד שהבוקר השיב את נשמתו לבוראה.

על מסע ההלוויה נעדכן בהמשך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר