"ישי ורבינא בכיכר"

יו"ר הכנסת וגל הירש; מעמד האתיופים במגזר - ו'הפרשנים'

יולי אדלשטיין על חקירות רה"מ והבחירות; גל הירש על סיכול מועמדותו למפכ"ל, הבטחה לנציג חרדי והפגישה עם מרן הגרי"ש אלישיב; הרב אודי זאודה על מחאת יוצאי אתיופיה; "פאנל הפרשנים" (TV)

ישי ורבינא בכיכר | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

אתם צופים בתכנית האקטואליה המרכזית מבית 'כיכר השבת' - "ישי ורבינא בכיכר" - אותה מגישים מדי שבוע ביום חמישי, ישי כהן ואבי רבינא.

אורחים באולפן

יו"ר הכנסת יואל (יולי) אדלשטיין שמדבר על שריפת ספרי התורה בבית הכנסת בקריית יובל, הבחירות המתקרבות, חקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו, מעמד הכנסת ומי לדעתו חבר הכנסת החרדי המצטיין ביותר.

תת אלוף במיל' גל הירש, מי שנבחר למפכ"ל המשטרה ומינוי סוכל בשל חקירת משטרה שנפתחה נגדו, מדבר על חקירה זו ועל חקירות ראש הממשלה, על הפגישה עם מרן פוסק הדור הגרי"ש אלישיב זצוק"ל, על המפלגה שהקים, על ההבטחה לנציג חרדי ברשימתו, על יאיר לפיד ועל "חוק הגיוס".

הרב אודי זאודה, פעיל חברתי בעדה האתיופית שפועל למגר את תופעת הגזענות בתוך החברה החרדית, מדבר על מחאת בני העדה, על הטענות לרצח האזרח על ידי שוטר - ועונה לשאלות: מדוע בני העדה החרדים לא השתתפו בהפגנות, והאם יש אפליה בתוך המגזר החרדי?.

העימות השבועי

מגיש 'המהדורה המרכזית' ברדיו 'קול ברמה' משה גלסנר והיועץ האסטרטגי אברהם קרויזר על סרטון ההסתה של אביגדור ליברמן, המשווה את הציבור החרדי למחבלי ארגון הטרור חמאס ושתיקת הפוליטיקאים החרדים, על 'המפץ החרדי' ומתייחסים לשאילה מדוע השר אריה דרעי דוחף לאיחוד עם 'יהדות התורה'

'ישי ורבינא בכיכר', מדי יום חמישי בשעה 19:00 ב"כיכר השבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר