ההרגל שמשגע את בן הזוג שלכם: התעלמות מהודעות טקסט

מתי לאחרונה בדקתם את הטלפון החכם שלכם? כנראה שלפני 5 דקות? האם ראיתם את ההודעות האלה מהפרטנר שלכם בזמן שגללתם את הפיד באינסטגרם? סביר להניח שכן. אז למה לא הגבתם? (זוגיות)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

הטלפון החכם שלכם מונח על השולחן. אתם בודקים אותו, כמו רובנו, לעיתים קרובות, כל חמש דקות בממוצע. האם ראיתם את ההודעות האלה מהפרטנר שלכם בזמן שגללתם את הפיד באינסטגרם? (אנחנו יודעים שראיתם וקראתם. יש הוכחות לעניין). האם הגבתם?

זה יכול להיות נטול כוונה רעה ומחוסר שימת לב, או אפילו עניין של אופי, אבל, תופתעו לדעת שהתעלמות מטקסטים של השותף שלכם היא למעשה הרגל מגונה שמטריף אותו. (לידיעתכם, שליחת הודעה של "היי" פירושה "בדיקה לסימני חיים").

וזה לא רק עם בן הזוג שלכם: מחקר מ-2018 מצא כי לזוגות עם הרגלי שליחת וקבלת הודעות טקסט דומים היו רמות גבוהות יותר של שביעות רצון ממערכת היחסים מאשר לאלה עם הרגלים שונים.

החדשות הטובות? זה די קל לשנות את דרכי הפעולה שלכם - המפתח הוא לסגל הרגלים דומים. אולי אתם נחושים להגיב לעתים קרובות יותר. (יתכן שאין לכם זמן לשיחות של דא והא במשך היום עם בן זוגכם, אבל "היי" ו"מה נשמע?" זה די קל להקליד.)

לעומת זאת, אתם יכולים להגדיר זמן נטול הודעות (למשל, אם אתם בעבודה) כאשר מובן שבן הזוג שלכם לא יוכל לענות לכם. אם באמת אינכם מסוגלים לענות על הטקסט הזה, תוכלו להעתיק ולהדביק את אב הטיפוס שעשינו באהבה בשבילכם:

בת הזוג: "היי, מה שלומך?"

אתם: "עסוק בעבודה היום. אתקשר אלייך מאוחר יותר?"

בת הזוג: "נשמע טוב! אדבר איתך בקרוב".

כולם עסוקים ונשאבים לתוך העומס בעבודה, אבל עכשיו אין לכם תירוצים לא לחזור לשותף לחיים שלכם ואין להם סיבה להרגיש לא נחוצים או דחויים. ווין ווין.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית