בצל ההסתה

ליברמן הזמין את דרעי לחגיגה בביתו וביטל

יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן, שהשווה בין לומדי התורה הקדושה לרוצחי חמאס מרצועת עזה, הזמין לפני כשבועיים את חברו השר אריה דרעי לחגיגה בביתו, אך ביטל ברגע האחרון (פוליטי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אריה דרעי ואביגדור ליברמן (צילום: יעקב כהן)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי חוגג בימים אלו את יום הולדתו ה-60, וחברו יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן הזמין אותו לחגיגה בביתו.

על פי הדיווח של עקיבא וויס ב'כאן 11', ליברמן הזמין את דרעי - לפני כשבועיים - לחגיגה בביתו, אך באמצע השבוע הודיע לדרעי כי הוא החליט לבטל את ההזמנה.

לדברי מקורביו, הסיבה לביטול הם דבריו של דרעי בתחילת השבוע נגד ליברמן, במהלך כנס בחירות, שם תקך יו"ר ש"ס את חילול השבת של איווט: "היו הרבה תקופות, רוב התקופות שהכרנו בידידות גדולה, אני לא מבין באמת: איך יהודים שגדלו בברית המועצות לשעבר, שבעים שנה של דיכוי נגד כל דבר שביהדות, איך הם עשו ברית מילה במסירות נפש.. למה? כדי שאתה תיסע לאשדוד בשבת ותעשה מסיבת עיתונאים על יד חנות שמוכרת 'דבר אחר', בשביל זה עלו מברית המועצות? אני לא מבין את זה באמת. למה? מה לא טוב בשבת הקדושה שלנו, ככה לחלל? ככה לרמוס? למה זה טוב הדבר הזה?".

כאמור, מי שביטל את החגיגה היה ליברמן. בלשכות השניים הכחישו.

כזכור, ליברמן נמצא בחודש האחרון במוקד המתקפה כנגד הציבור החרדי, כשבין היתר השווה את לומדי התורה הקדושה לרוצחי ארגון הטרור חמאס מרצועת עזה. דרעי סרב בשבועות האחרונים להתבטא בנושא ולגנות את איווט, בטענה כי הדבר יחזק את 'ישראל ביתנו'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר