התוכנית המלאה

כך חסידות גור מתכננת לגייס ביומיים - 100 מיליון שקלים

חסידות גור יוזמת קמפיין גיוס המוני בסך 100 מיליון שקלים שיגויסו בתוך יומיים. איך זה יקרה? מעמד בראשות האדמו"ר בהיכל 'הארנה' בירושלים לרבבות החסידים והקמת "מועדון VIP" מיוחד (חסידים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
האדמו"ר מגור בבורו פארק (באדיבות המצלם)

חסידות גור עומדת לצאת לקמפיין מצ'ינג המוני באמצעות רבבות החסידים בארץ ובעולם, כאשר יעד המגבית צפוי לעמוד, באם לא יהיו שינויים, על סך של מאה מיליון שקלים.

ההכנות לקמפיין גיוס ההמונים הגדול מסוגו בהיסטוריה, נכנסו לישורת האחרונה. בחסידות גור השקיעו מאמצים רבים בלימוד והפקת לקחים משלל הקמפיינים למצ'ינג שפרחו בחודשים האחרונים, ירדו לשטח וישבו שעות רבות עם מפיקי המגביות בחצרות האחרות כמו בעלזא ודושינסקי עד שהגיעו לנוסחה המושלמת שתענה על כל הציפיות שלהם.

ימי המצ'ינג יתמקדו בשני ימים ה'-ו' באדר ב', כשקודם לכן, בכ"ו באדר א' יערך מעמד מקדים בהיכל 'ארנה' בירושלים, בראשות האדמו"ר מגור ורבבות החסידים, שם יניעו את ההמונים לפעולה לגיוס הסכום האדיר.

יצוין, כי מדובר בפעם הראשונה שבחסידות גור עורכים מעמד ציבורי לכלל החסידים שלא במסגרת בית המדרש והאירועים המקובלים כמו טישים ושמחות משפחתיות.

תיעוד נדיר: 45 דקות במחיצת כ"ק האדמו"ר מגור • צפו

בנוסף, נשקלת האפשרות לערוך מעמד נפרד לנשים, שלא בנוכחות האדמו"ר, גם הוא בהיכל הארנה, בכדי לחבר גם אותן לקמפיין גיוס ההמונים הגדול מסוגו.

עוד נודע ל'כיכר השבת' כי מודל המגבית יחולק לכלל החסידים מצד אחד, ובנוסף יוקם מועדון VIP שיסווג לשלושה סיווגים - האחד של תורמי האיחוד, השני של התורמים הבכירים ביותר והשלישי של אנשי עסקים ובעלי קשרים ענפים בינלאומיים בכל ענפי המשק והציבוריות, שיגייסו את הסכומים הגדולים. התכנית היא שאותו סיווג יכסה כ-50% מהסך הכולל המשוער.

עם זאת הם מדגישים, כי למרות התבססות על גורמי חוץ מהארץ ומהעולם ושימוש ברשת הקשרים הענפה שיש לאנשי החסידות בתחומים רבים, לא יתקבלו תרומות מאנשים שאינם שומרי תורה ומצוות.

מפרטים שהגיעו ל'כיכר השבת' עולה כי בתחילה חשבו בחסידות גור להתבסס על אתר צ'רידי, אולם בשל הדרישה להימנע משימוש באינטרנט, נפרדו בחסידות מהחברה והקימו תשתיות נפרדות שלא יתבססו על הרשת ויאפשרו לכלל החסידים שמתנזרים מהטכנולוגיה לקחת חלק במגבית. עם זאת, מאחר ומקדמה כן שולמה לחברה, את שירותי הייעוץ לקמפיין תעניק חברת צ'רידי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר