הצמרת מתרחבת

אבי ניסנקורן מצטרף לבני גנץ; הליכוד תוקף

מפלגת 'חוסן לישראל' הודיעה הערב על הצטרפותו של אבי ניסנקורן, יו"ר ההסתדרות החדשה, לצמרת הרשימה לכנסת. הליכוד תוקף: בני גנץ הוא שמאל חלש ופושט רגל (אקטואליה)

גנץ וניסקורן (צילום: ישראל הדרי)

מפלגת 'חוסן לישראל'-תל"ם הודיעה הערב (מוצאי שבת) באופן רשמי על הצטרפותו של אבי ניסנקורן, יו"ר ההסתדרות החדשה, לצמרת הרשימה לכנסת.

ניסנקורן, מכהן כיו"ר ההסתדרות בחמש השנים האחרונות. לפני כשנתיים ניצח בבחירות את ח"כ שלי יחימוביץ בתוצאה 62% למול 37%.

במפלגה של גנץ סיפרו כי "תחת כהונתו, הפכה ההסתדרות לגוף המוביל מאבקים חברתיים כגון העלאת שכר המינימום, קליטת עובדי קבלן, העלאת קצבת הסיעוד, העלאת קצבאות הנכות, קיצור שבוע העבודה, שילוב אנשים עם מוגבלויות במעגל העבודה, ועיגון זכויות עובדי השמירה, הניקיון והעובדים הסוציאליים בצווי הרחבה. בתקופתו, הביא ניסנקורן גם להעלאת השכר הממוצע והחציוני במשק, לאחר שנים רבות של קיפאון".

יו"ר חוסן לישראל, בני גנץ אמר כי "אבי הוא נכס אמתי בדרך לניצחון ב-9 באפריל והוא מנהיג חברתי חשוב. הצטרפותו היא נדבך מרכזי בהפיכת המפלגה למי שמייצגת את מעמד הביניים המתמודד עם יוקר מחיה טורפני, תורי ענק במערכת הבריאות וכישלון מהדהד ביכולת להשיג קורת גג.

"יחד עם ניסנקורן, אשר הצליח במאבק להעלאת שכר המינימום ופעל להעלאה משמעותית בשכר הממוצע במשק, תוביל חוסן לישראל-תל"ם את המלחמה ביוקר המחיה שהפך בלתי נסבל ובהגדלת ההכנסה הפנויה למיליוני משפחות מעמד הביניים".

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן אמר: "אעזוב את ההסתדרות בלב כבד תוך שמירה על המשכיות הדרך החברתית ששמנו בראש סדר העדיפויות בגוף חשוב זה. אני אוהב את העשייה, ובעיקר אוהב את כמעט מיליון העובדים אשר שירתי בנאמנות כמעט כל חיי הבוגרים. אך מדינת ישראל נמצאת בצומת קריטי. הבחירות ב-2019 הן גורליות, ואני לא יכול לעמוד מנגד.

"בני גנץ צריך להיות ראש ממשלת ישראל, והוא יהיה ראש ממשלה מצוין – ישים את הביטחון בראש, ויוביל למנהיגות אחרת אשר תחבר בין הישראלים. אמשיך להוביל קו חברתי נחוש שבראשו המאבק לצמצום פערים אותו הובלתי בהסתדרות ואפעל למען מטרת חיי בייתר שאת, מתוך ממשלת ישראל".

מהליכוד נמסר בתגובה: "אחרי שגנץ פשט רגל עם החברה אותה ניהל, הוא מצרף את יו"ר ההסתדרות ניסנקורן שעומד בראש הוועדים החזקים בחברת החשמל, בנמלים, ברכבות ובחברות המזון - שמונעים תחרות והורדת מחירים במשק. בני גנץ הוא שמאל חלש ופושט רגל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר