המתח בש"ס - לשיא

חיים ביטון הודיע: לא אכנס לרשימה לכנסת

מנכ"ל הרשת חיים ביטון, הודיע כי החליט להישאר בתפקידו ולא להצטרף לרשימה. השמות המובילים: אבוטבול, בוסו וברנז. הערב ב-19:00 משדר מיוחד מבית נשיא המועצת (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
חיים ביטון (צילום: יעקב כהן)

עיני בכירי ש"ס, חברי הכנסת ונציגי הרשויות המקומיות, נשואות לשעה 19:00 בערב (רביעי) אל הבית בשכונת רמות בירושלים, בו יתכנסו חברי מעוצת חכמי התורה במעונו של ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, ויכריעו את הרכב הרשימה לכנסת ה-21.

"כיכר השבת" יעביר הערב משדר מיוחד מבית נשיא המועצת בהגשת ישי כהן ואבי רבינא החל מהשעה 19:00.

מי שבטוח לא יהיה ברשימה הוא מנכ"ל המפלגה ומנכל רשת 'בני יוסף' חיים ביטון, שהודיע הבוקר כי לאחר התייעצות עם נשיא המועצת ויו"ר המפלגה החליט להישאר בתפקידו.

"לאחר התייעצות עם נשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם שלום הכהן, הגאון הגדול רבי שמעון בעדני ועם יו"ר התנועה אריה דרעי ולאחר פניות רבות שקיבלתי ממנהלי המוסדות להמשיך את המהפכה ברשת "בני יוסף" - אמשיך בתפקידיי כמנכ"ל תנועת ש"ס וכמנכ"ל הרשת ולא אכנס לרשימה לכנסת", הודיע ביטון.

המועמדים הנמצאים בבורסת השמות ונחשבים לבעלי סיכוי גבוה להיכנס למקום ריאלי ברשימה הם משה אבוטבול, אוריאל בוסו, משה ארבל ורפי ברנז.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', בש"ס מעריכים כי למרות הרצון של אריה דרעי לבצע שינויים בהרכב הרשימה, לבסוף הוא ימליץ על המשך המצב הקיים עם תוספת של נציגים חדשים בסוף העשירייה הראשונה.

יצוין כי ש"ס היא המפלגה היחידה שעד כה טורם ברור הרכב הרשימה לכנסת ה-21, וזו הסיבה, כפי שדווח לראשונה ב'כיכר השבת', שדרעי ואנשיו פעלו להקדים את ישיבת המועצת להערב, למרות שתוכננה להיערך רק מחר.

עוד יצוין כי בש"ס ו'דגל התורה' אומרים כי יגישו את הרשימות בסמוך לסיום מועד ההגשה, מחר בערב, בשל החשש שלפיד וגנץ יכריזו על רשימה מאוחדת, ובמצב כזה החרדים ישקלו בחיוב את ה'מפץ החרדי' - רשימה אחת לכלל הסיעות החרדיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר