"שנאה אישית"

התנאי של הגר"מ מאזוז: אחדות רק עם אלי ישי

בסיום ישיבת מועצת חכמי התורה, יצאו הרבנים בקריאה למנהיגה הרוחני של 'יחד' הגר"מ מאזוז להתאחד. בש"ס הבהירו: ללא אלי ישי. 'כסא רחמים': "דרישות הנובעות משנאה אישית מאדם לאדם" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ש כהן והגר"מ מזוז (צילום: קובי גדעון ויעקב נחומי, פלאש 90)

בישיבת 'כסא רחמים' מגיבים הבוקר (חמישי) לקריאת מועצת חכמי התורה של ש"ס לאחדות עם הגאון רבי מאיר מאזוז: "

כזכור, אמש לאחר ישיבת 'המועצת', הרבנים יצאו בקריאה: "מועצת חכמי התורה פונה בקריאה נרגשת להגר"מ מאזוז לבוא ולהצטרף לתנועת ש"ס והסמיכה את הגר"ד יוסף לבוא איתו בדברים כדי לקדם את המהלך".

במעונו של הגר"מ מאזוז הודיעו הבוקר כי הם מוכנים לפתוח במו"מ מהיר, שחייב להסתיים עד שעות הערב עם הגשת הרשימות: "ידו שלראש הישיבה היתה מושטת לשלום מאז ומעולם. כידוע הרב קרא פעמים רבות בשיעורו השבועי לאחד כוחות, ולשם כך הוא היה מוכן להטריח את עצמו להיפגש עם הרבנים, ואף בימים אלו ממש המתין מזה כשבוע לפגישת רבנים שתוכננה ומשום מה לא התקיימה".

מזכיר המועצת ח"כ בן צור במשדר 'כיכר השבת', אמש

בישיבת 'כסא רחמים' הוסיפו: "בעיני הרב לאחר קדנציה של מלחמה קשה כנגד הצביון היהודי, בה נפרצו חומות השבת באופן חסר תקדים, בפתיחת מאות בתי עסק בשבת, תחבורה ציבורית בשבת, ועבודת תשתית דוקא בשבת, הכותל נמסר לרפורמים, המשפחה היהודית שעוברת דה-לגיטימציה, חוק הגיוס שלא עבר והרשימה ארוכה.זה הזמן למצוא את הדרך לאחדות אמיתית שתפיח רוח חדשה ותחזיר את הכוח הפוליטי לשומרי התורה והמצוות, כבעבר".

ברמז עכל התנאי 'רק לא אלי ישי' אמרו במעונו של הגר"מ: "הרב קורא להניח את היריבות האישית בצד, ולהתמקד בדבר המהותי מהי הדרך הטובה ביותר להחזיר את כוח התורה, והשבת הציבור המסורתי לחיק התורה, כפי שהיה בימי מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל".

לסיום הוסיפו: "הרב מצפה כי הדרך לאחדות תעסוק אך ורק ברצון להגיע למטרה זו בצורה הטובה ביותר, ולא תהיה מונעת מדרישות הנובעות משנאה אישית מאדם לאדם, תוך התעלמות מוחלטת מטובת כלל עם ישראל, שעלולה להסתיים בבכייה לדורות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר