מלכות של חסד

פרוש לקונסולית היוצאת: "נדרוש בניה מעבר לקו הירוק לחרדים"

סגן השר מאיר פרוש נועד עם הקונסולית האמריקאית היוצאת, הצהיר כי ידרוש בניה לזוגות צעירים חרדים - מעבר לקו הירוק ותהה האם נתניהו אשם בכך שלא בונים ביו"ש? (אקטואליה)

פרוש עם הקונסולית (באדיבות המצלם)

הקונסוליה האמריקאית בירושלים עומדת להיסגר בעקבות איחודה עם השגרירות שעברה בשנה האחרונה לירושלים,. לכן, זימנה הקונסולית הכללית היוצאת הגב' סאסאהרה את סגן שר החינוך מאיר פרוש לפגישה יחד עם מנהל אגף קשרי חוץ באגודת ישראל אהרן דוד דייוויס.

בפגישה השתתף גם הקונסול הפוליטי מר ג'ייסון סמית, שימשיך לשרת בירושלים תחת השגרירות, ובאגודת ישראל מקווים כי ימשיך לשתף פעולה באופן הדוק עם האגף לקשרי חוץ של התנועה.

במהלך הפגישה אמר פרוש כי "אם יקראו את הפרוטוקולים מהשיחות שהיו לי לפני כמה שנים עם הנציגים האמריקאים, גם אז דובר שארה"ב היא המדינה הידידותית ביותר לישראל, אך בכל זאת היה לנו טענות על ההתנהלות של ארה"ב בנושאים שונים.

"כעת, ב"ה, בהיותי כאן בקונסוליה האמריקאית, אני יכול לציין בסיפוק שאין לנו כמעט תלונות במובנים הפוליטיים", אמר מאיר פרוש שציין לשבח גם את ההתנהלות של שגרירת ארה"ב היוצאת באו"ם ואת פועלו של הנשיא טראמפ במלחמתו החזקה והעקבית נגד הטרור ונגד איראן.

בהתייחסות אקטואלית למצוקת הדיור החרדית סיפר פרוש כי בעת שכיהן כסגן שר השיכון במעמד שר, בימי ממשלת נתניהו הראשונה בשנת תשנ"ו, בנה אלפי דירות ברחבי יהודה ושומרון, בלי כותרות רעשניות, מה שאיפשר לו לבנות כמעט ללא הפרעה.

על מצוקת הדיור כיום אמר כי "ערים רבות בישראל לא רוצים לקבל ציבור חרדי וזו הסיבה שרבים בחרו לגור מעבר לקו הירוק כדוגמת הערים ביתר עילית ומודיעין עילית, אך גם שם לצערינו, יש הקפאת בניה ואין אפשרות לבנות, לכן אנחנו ביהדות התורה נעמוד על כך שיהיה ניתן לבנות ולהתפתח היכן שניתן גם מעבר לקו הירוק.

סגן השר הוסיף באירוניה כי "אני לא יודע אם הנשיא טראמפ מבקש לא לבנות בערים הללו או דווקא נתניהו הוא זה שלא מבקש מארה"ב לבנות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר