עדיין מחוסר הכרה

לוחם הנח"ל החרדי הועבר לבי"ח שיקומי

החייל נתנאל פלבר שנפצע באורח אנוש בפיגוע הירי בגבעת אסף, שוחרר מבית החולים והועבר לטיפול שיקומי ממושך, במצב יציב אך מחוסר הכרה • תפילות לרפואתו (אקטואליה)

נתנאל פלבר (צילום: באדיבות המשפחה)

החייל נתנאל פלבר מגדוד 'נצח יהודה' (הנח"ל החרדי) אשר נפצע באורח אנוש בפיגוע הירי בגבעת אסף, שוחרר היום (רביעי), מבית החולים הדסה עין כרם לבית חולים שיקומי.

פלבר, אשר פונה להדסה כשהוא מונשם ומורדם, עבר עם הגעתו ניתוח בהול על ידי צוות נוירוכירורגי ובהמשך מספר הליכים נוספים.

הוא טופל ביחידה לטיפול נמרץ כללי ולאחר מכן ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי. כאמור, היום שוחרר כשהוא במצב יציב אך עדיין מחוסר הכרה, והועבר לטיפול שיקומי ממושך.

הציבור נקרא להמשיך ולהעתיר בתפילה לרפואת נתנאל אילן בן שיינא ציפורה בתוך שאר חולי ישראל.

עצרת תפילה בכותל לרפואת נתנאל (צילום: יהושע גרשטיין)

בסיום הניתוח הראשון של נתנאל בבית החולים ביום הפיגוע הקטלני, נמסר מבית החולים כי "הסתיים ניתוח הראש של החייל שנפצע היום בפיגוע בגבעת אסף. הניתוח היה מורכב והשתתף בו צוות מומחים בנוירוכירורגיה ובכירורגיה פלסטית. מצבו מוסיף להיות קשה מאוד ועדיין נשקפת סכנה לחייו".

כזכור, פיגוע הירי בגבעת אסף בוצע על ידי המחבל הפלסטיני, עאסם ברגותי, שירד מרכב שעצר במקום, הרג ביריות את סמ"ר יובל מור יוסף וסמל יוסי כהן, לוחמים בגדוד נצח יהודה ששהו במקום במשימת אבטחה, פצע קשה את החייל נתנאל פלבר וצעירה נוספת.

בשל העובדה כי המחבל נמלט מהזירה, נערך אחריו מצוד נרחב על ידי לוחמי צה"ל עד שעצרו אותו בביתו של סייען, בסיוע ימ"מ ומידע מודיעיני של השב"כ.

תיעוד מעצר המחבל (צילום: דובר צה"ל)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר