"לא מעניין אותי שריון"

אלי ישי בראיון: "נתמודד עד הסוף; התנהגות דרעי נוראית"

למרות שהסקרים לא מעניקים לו תקווה, יו"ר 'יחד' אלי ישי מתכון לרוץ עד הסוף • בראיון באולפן 'כיכר השבת' הוא מסביר מדוע לא השתלב ב'הבית היהודי' ולא שוכח לתקוף את יו"ר ש"ס אריה דרעי (ארץ)

ישי ורבינא בכיכר | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

למרות שהסקרים לא מעניקים לו תקווה, יו"ר 'יחד' אלי ישי מתכון לרוץ עד הסוף. בראיון באולפן 'ישי ורבינא בכיכר' הוא מסביר מדוע לא השתלב ב'הבית היהודי' ולא שוכח לתקוף את יו"ר ש"ס אריה דרעי.

לדבריו: "מעדיפים את עוצמה יהודית שהיא לגיטימית מאשר אותנו. ההתנהלות של דרעי "רק לא אלי ישי" היא התנהלות נוראית".

על שהתרחש בזמן הגשת הרשימות אומר ישי: "ברגעי הגשת הרשימות רצו לתת לנו מקום תשיעי, זה לא הגיוני ולא ריאלי. המשמעות של בלוק טכני לא בא בחשבון מבחינת הגאון הרב מאזוז.

עשינו בדיקה באפליקציה של רשימת תומכים והגענו ל-90 אלף תומכים. אני צייתן לדעת תורה. עליי מרן אמר פעמים רבות 'בכל ביתי נאמן הוא'".

"אנחנו רצים עד הסוף", מצהיר ישי ומוסיף: "אני תמיד שם בפני ראש הישיבה הרב מאזוז את כל הנתונים. אם הוא יורה לי לפרוש אפרוש".

לדבריו: "יש ווטו של דרעי עלי ברשימה. נפגשתי עם נתניהו למעלה משעה בלשכתו ביקש שאחוס על גוש הימין. אמרתי לביבי, שאלת את דרעי? התקשר אלי נתניהו על בסיס יומי והבהיר לי כי דרעי הטיל עלי ווטו.

"המציאות היא שש"ס יורדת בסקרים ודרעי גורם לירידה בסקרים של ש"ס. במקום שיגיד "רק לא אלי ישי". שיגידו אלי ישי בתוך ש"ס עם עשרה מנדטים. מדוע דרעי לא רצה אחדות בתוך עולם התורה?

"דרעי מתעקש להחזיר את הכותל, למכור את השבת לסכן את עולם התורה עם חוק הגיוס. מה שראש הישיבה יגיד לי אני אעשה. זה ההבדל ביני לבין דרעי. זה שנאה, מידת סדום, רדיפה ופגיעה בעולם התורה. רק כי דרעי שונא ורודף. ראש הישיבה רתח וזעם על הדבר הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר