אחרי האישום בעבירת שוחד

נתניהו הגיב בקול חנוק: 'שופכים את דמי ואת דם משפחתי'

'פייק 1000, פייק 2000 ופייק 4000' - כך כינה לפני זמן קצר ראש הממשלה נתניהו את הפרשות בהן הוחלט להעמידו לדין, שאף האשים שהמניע לכך הוא הפלת שלטון הימין לטובת השמאל (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
נתניהו, הערב (ווידאו: מתוך הפייסבוק הרשמי. תמונות: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר לפני זמן קצר (חמישי) הצהרה מיוחדת, בה הגיב להחלטה הדרמטית של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט להגיש נגדו כתב אישום חמור בעבירות שחיתות, בשלוש פרשיות שונות.

בדבריו אמר בין היתר נתניהו: "השמאל מבין שעם כאלו הישגים הם לא ינצחו אותי בקלפי, הם הפעילו מכבש לחצים בלתי רגילים על היועמ"ש להגיש כתב אישום למרות שאין כלום, כדי להשפיע על הבחירות ולהמליך את מפלגת השמאל של גנץ-לפיד".

"כל זה נעשה בעיתוי שערורייתי, שנועד להפיל את הימין ולהפיל את השמאל לשלטון, וזו המטרה - להציף את הציבור בעלילות מגוחכות ומרושעות כלפי".

רוה"מ הוסיף: "אפריך בהמשך את כל העלילות מהתחלה ועד הסוף, אבל אסור שהדבר הזה ישפיע בקלפי, אפילו על מעטים, וכך השמאל יעלה".

"התקשורת עכשיו בשידורים מיוחדים, מקיימים חגיגות באולפנים", המשיך ראש הממשלה והפנה את האש כלפי כלי התקשורת השנואים על ציבור בוחריו.

"אני חייב לומר משהו שעוד לא אמרתי: במסע הציד נגדי לא בחלו בשום אמצעי, שפכו ועדיין שופכים את דמה של רעייתי", נחנק קולו של ראש הממשלה, "רודפים את בני, העבירו את משפחתי במשך 3 שנים שבעה מדורי גיהנם".

לדברי נתניהו, "לא יישאר זכר לטענות נגדי בפייק 1000, פייק 2000 ופייק 4000. בתיק 4000", פירט ראש הממשלה, "לקחו שיחה שלי להגן על הבן שלי מעלילת דם, והופכים את זה לכתב אישום"

"מי האדם הראשון בהיסטוריה שמאשימים אותו בשוחד על סיקור חיובי? אני, בנימין נתניהו".

"אם סיקור חיובי זה שוחד, איך בתיק 1000 אפילו לא חקרו את יאיר לפיד שנפגש בחשאי עם נוני מוזס ובתמורה זכה לליטופים מידיעות אחרונות?".

"בתיק 1000 - מנפחים את כל עלות השמפניות והסיגרים שמילצ'ן רכש לכל החברים, ומפילים אותה עלי".

"אני מתכוון לשרת את עם ישראל עוד שנים רבות. זה לא תלוי באולפנים או בפרשנים, אלא רק בכם", סיים נתניהו את דבריו בדרמטיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר