"כיכר הייטק"

מסתובבים עם כרטיס אשראי בכיס? כך ניתן בקלות לגנוב את המידע ולהשתמש בו

כיום להאקרים יש גישה לכרטיס אשראי שלכם בתוך התיק או הארנק באמצעות פעולות פשוטות. אז איך ניתן להתגונן? • צפו בפרק השבועי של "כיכר הייטק" (טכנולוגיה, הייטק)

(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

בפרק השלישי של "כיכר הייטק": פריצות לחשבונות בנק, התחזות, וגנבת מידע אישי או פרטי כרטיסי אשראי.

בפרק הזה נארח את גיא דגן - מומחה סייבר, הבעלים של חברת קונסיינטה שעוסקת בעולם המודעות לגורם האנושי, וממנהלי אבטחת מידע של בנק הפועלים לשעבר, שישתף אותנו בסיפורים אמיתיים של גניבות מחשבונות של לקוחות (ואפילו מבנק גדול בארץ), התחזות לאנשים, ומשיכת מזומנים. כיצד עלינו להישמר מכך, וממה עלינו לחשוש.

בהמשך מתארח ליאור בן דוד האקר לבן מהמפורסמים בישראל, ומנכ״ל חברת LBD שעושה סימולציות של תקיפות סייבר עבור לקוחות בכדי שיידעו כיצד להתגונן ועד כמה המערכת שלהם מוגנת. ליאור ממחיש לנו איך הוא יכול בקלות לגנוב את פרטי האשראי של מנחה התכנית אברהם רפאל, וידגים ציוד חוקי לשימוש שנגיש לכולם באינטרנט.

הפרק נועד לשקף טיפה מהעולם האמיתי והמרתק של לוחמי הסייבר וכיצד להיזהר ולהישמר מפשעי הסייבר.

ליאור בן דוד מדגים בשידור חי כיצד גונבים פרטי אשראי

ב"כיכר הייטק" מתארחים מידי שבוע מומחי טכנולוגיה, יזמים סדרתיים, משקיעי הון סיכון, ומנהלי קהילות הייטק, שידברו על כל מה שחדש בעולמות הללו.

את התכנית מגישים ישראל גרוס מייסד שותף בחברת L7 Defense חברת הייטק גלובלאלית שמספקת פתרון הגנה מתקיפות סייבר לממשלות, בנקים וארגונים גדולים. ואברהם רפאל - חובב טכנולוגיה.

צפו בפרק המלא:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר