המאבק באסירים

בנט נגד נתניהו: "תפסיק כבר לפחד מהמחבלים"

צה"ל מתנגד למאבק הנוכחי של השב"ס בטלפונים המוברחים של האסירים הביטחוניים, מחשש להסלמה. בנט, תוקף את רה"מ נתניהו וקורא לו להפסיק לפחד מהמחבלים (אקטואליה)

בנט ונתניהו. ארכיון (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

בצה"ל מתנגדים לפעילות של שירות בתי הסוהר נגד הברחת הטלפונים לאסירים הביטחוניים והפעלת מיסוך טכנולוגי שחוסם הוצאת וקבלת שיחות באגפים הביטחוניים בבתי הכלא רמון וקציעות, וזאת מחשש להסלמה, כך מדווח הבוקר (שני) יוסי יהושוע ב'ידיעות אחרונות'.

לפי הדיווח, בתום הערכת מצב שנערכה בקריה סוכם כי "לאור הנפיצות הכוללת אנחנו ממליצים להמתין בשלב זה עם הרחבת הפיילוט ולבחון מחדש את העיתוי ליישומו בעוד מספר חודשים בהתאם להתפתחויות".

נציג צה"ל נימק את החשש מהמלך שהוביל השר גלעד ארדן בעקבות המצב בעזה ובהר הבית, הבחירות שבפתח והקיצוץ בכספי הסיוע לרשות הפלסטינית.

בעקבות הפעילות של שב"ס נגד הטלפונים המוברחים, החלו אסירי חמאס בצעדי מחאה. בקרב הציבור הפלסטיני מופצים כרוזים בעד תמיכה במאבק האסירים. ברשת "אל קודס" פורסם אתמול כי האסירים הביטחוניים מתכננים להסלים את צעדיהם נגד שירות בתי הסוהר.

יוהושע מדווח עוד כי לפי הערכת המצב של שירות בתי הסוהר "מורגשת המתיחות בקרב האסירים הביטחוניים, אבל השב"ס מתמודד עם האתגר החשוב".

גורם בכיר בשב"ס מסר ל'ידיעות' כי "זהו פרויקט בעל חשיבות ביטחונית גדולה שכל גורמי הביטחון חיכו לו שנים. נסיגת צה"ל מהתמיכה ביישומו הדחוף תמוהה ואפילו אבסורדית. כל עיכוב בהתקנת החסמים עלול לעלות במחיר ביטחוני כבד".

שר החינוך ויו"ר הימין החדש, נפתלי בנט, תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר הבוקר: "תפסיק כבר לפחד מהמחבלים, מר נתניהו. ‏המחבלים מאיימים שיתעצבנו אם יחסמו להם את הטלפונים הסלולריים הבלתי חוקיים בכלא, אז מתקפלים?

"‏גם במגנומטרים שידרת את אותו פחד אל מול איומים, וכעת המחבלים השתלטו על הר הבית. למה אתה מחכה, אדוני שר הביטחון וראש הממשלה ? ‏חסום להם כבר היום. ‏אתן לך גיבוי מלא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר