ישראל מאיר בסכנה

חותנו של החייל שנפצע בפיגוע הדריסה: "אנחנו עטופים באהבה"

חמיו של החייל שנפצע בפיגוע הדריסה בכפר נעמה עדכן על מצבו הבריאותי של חתנו, והוסיף: "אנחנו שמחים מאוד להיות חלק מהכוחות השומרים על עם ישראל בארצו" (חדשות בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת הפיגוע (צילום: STR/Flash90)

הרב איציק סומר, אביו של אשת החייל שנפצע הבוקר (שני) בפיגוע הדריסה בכניסה לכפר נעמה, ביקש להתפלל לרפואת חתנו הפצוע, ישראל מאיר אליצור.

"אנחנו עטופים בהרבה אהבה, הרבה עזרה, הרבה התעניינות והרבה תפילות ואנחנו מבקשים להתפלל לרפואתו השלמה של ישראל מאיר יעקב בן רות", אמר.

בהצהרה לכלי התקשורת הוסיף חמיו של החייל, "אנחנו מאמינים, מקווים ומצפים, גם על פי מה שנמסר לנו מהצוות הרפואי שבעזרת ה' הוא יחלים ברפואה שלימה".

הוא סירב להתייחס לפרטי האירוע, ואמר כי הוא ניזון מהמידע של כוחות הביטחון. הוא הוסיף: "אני רוצה לחזק את חיילי צה"ל שעושים לילות כימים לשמור על ביטחוננו, ביטחון מדינתנו וביטחון אזרחנו. אנחנו שמחים מאוד להיות חלק מהכוחות השומרים על עם ישראל בארצו".

דברי חמיו של החייל (באדיבות דוברות בית החולים שיבא)

כפי שדווח הבוקר, קצין צה"ל נפצע באורח קשה ולוחם מג"ב נפצע באורח קל בפיגוע דריסה שהתרחש לפנות בסמוך לכפר הפלסטיני נעמה שבבנימין, במרחב החטיבה המרחבית "אפרים".

הלוחמים יצאו מפעילות בכפר הפלסטיני נעמה, מדרום לצומת הדואר. מתחקיר ראשוני עולה כי כוח של צה"ל ליווה כוח אחר שנתקע ביציאה מהפעילות בכפר בשל תקלה ברכב, שאילצה אותם לעצור בצד הדרך. שלושה מחבלים שהגיעו למקום עם רכבם, זיהו את החיילים, פגעו בהם ופצעו אותם. הלוחמים, השיבו באש לעבר המחבלים, חיסלו שניים מהם ומחבל שלישי נפצע קל.

המבצע למעצר פעילי חמאס (צילום: דובר צה"ל)

מתחקור ראשוני של פיגוע הדריסה עולה כי המחבלים השליכו מוקדם יותר הלילה בקבוקי תבערה לעבר מעבר הסמוך לציר 443. בצה"ל מציינים כי ברכב בו ביצעו המחבלים את הפיגוע נמצאו בקבוקי תבערה נוספים.

בנוסף, הלילה התקיים מבצע של לוחמי צה"ל במרחב החטיבה המרחבית 'בנימין' כחלק מהמערכה נגד ארגון הטרור חמאס. במהלך המבצע עצרו לוחמי צה"ל ומג"ב 11 פעילי חמאס. "צה"ל ימשיך לפעול לסיכול הטרור באיו"ש ולשמור על בטחון התושבים", נמסר מדובר צה"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר