4 טריקים שיהפכו אתכם לאנשי שיחה מעולים

יש בעולם זן מיוחד של אנשים שתמיד נחמד לשבת ולשוחח איתם ובאופן תדיר יודעים להגיד בדיוק את המילים הנכונות. הנה 4 טריקים שיעזרו גם לכם להיות כאלו (אימון אישי)

(צילום: שאטרסטוק)

אתם יושבים בארוחת ערב חגיגית ולחלוטין נשבים בקסמיו של המארח שלכם. למה? לא משנה איזה נושא עולה, תמיד יהיה לו משהו מתחשב לתרום לשיחה, ולא רק זה: בכל פעם שיש לכם משהו להוסיף, הוא גורם לכם להרגיש כאילו אתם הכי חשובים (ומבדרים) בחדר.

אז הנה, הטריקים שלהם לניהול שיחות טובות ומהנות:

לדעת אילו פרטים לכלול בסיפור

הדבר שהכי מפריע לשיחות: מהומה מילולית. אנשי שיחה טובים למעשה עורכים בלב את הדברים שהם עומדים להגיד בקול. הם יודעים איך להשמיט את המיותר ולכלול רק את הפרטים הרלוונטיים ביותר, כדי להעביר את הנקודה של הסיפור.

במילים אחרות, הם לא משקיעים בפרטים מיותרים כמו תאריכים או שמות. חשבו על זה: כשמישהו עוצר סיפור כדי לומר, "רגע, זה היה בשבת או ביום ראשון? לא, זה היה בכלל ביום שישי". בנקודה זו, המאזינים כבר איבדו את הקשב.

להימנע מהתערבות וסיפור החוויות האישיות

אתם מנסים להזדהות או למצוא קרקע משותפת. אנחנו מבינים את זה. ובכל זאת, צלילה לתוך סיפור של מקרה דומה כאשר מישהו מקונן על פרויקט בעבודה שלו שהשתבש או בעיה שצצה, יכולה בטעות לשנות את המוקד של שיחה אורגנית למשחק תחרותי של טניס שולחן.

להקשיב יותר מלדבר

זו שנת 2019. ישנן המוני הסחות דעת - הטלפון הסלולרי, רשימת המטלות, כלבלב חמוד שמקפץ על המדרכה ובכל זאת, אנשי שיחה טובים שומרים על תשומת הלב שלכם ממוקדת. הם יוצרים קשר עין. הם שואלים שאלות ומראים שאכפת להם.

לא לפחד להתוודות לגבי מה שלא יודעים

כולנו היינו שם, הפרטנר לשיחה שלכם שיבץ מושג באמצע המשפט שמעולם לא שמעתם. אנשים מיומנים בשיחות יודעים שזה בסדר לתת לו לסיים להגיד את דבריו ואז לבקש ממנו לחזור ולהסביר שוב למה התכוון. אם לא, השיחה פשוט דועכת לאיטה.

בנוסף, בקשת פרטים או הסבר נוסף מהווה מחמאה: אתם באמת מתעניינים במה שיש לשותף לשיחה שלכם להגיד ומבקשים לשמוע ממנו יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר