בהשתתפות כללית

ערב בריאות ייחודי לנשות חסידות פיטסבורג באשדוד

"אירוע מיוחד זה הינו חוליה נוספת בשרשרת הפעילויות הייחודיות הנעשות על- ידי 'כללית' בשיתוף פעולה הדוק עם הקהילות בציבור החרדי באשדוד" מציינת מנהלת מגזר חרדי באשדוד הגב' שרית וינגוט (חדשות בריאות, שיווקי)

כיכר בשיתוף כללית | כיכר השבת |
ערב בריאות ייחודי בשיתוף הכללית שנערך לכבוד נשות הקהילה באשדוד (צילום: יח"צ)

מאות מנשות פיטסבורג ובראשן הרבנית מפיטסבורג השתתפו בערב בריאות ייחודי בשיתוף הכללית שנערך לכבוד נשות הקהילה באשדוד. לאירוע, שהתקיים בשבוע שעבר באולם כתר מלכות באשדוד הגיעו מאות נשים, שנהנו מהרצאה מרתקת וחשובה ומפעילות חווייתית.

מנהלת מגזר חרדי באשדוד הגב' שרית וינגוט סקרה את שירותי הרפואה הנרחבים והמקצועיים באזורים החרדים באשדוד והוסיפה שכללית פועלת כל הזמן להתאמת השירותים לצרכי המגזר החרדי והנגשתם.המשתתפות נחשפו לעבודה הבלתי פוסקת של התאמה תרבותית ומענה לצרכים של חברי כללית באשדוד.

במהלך הערב הודתה הרבנית מפיטסבורג להנהלת כללית ומנהלת קשרי הלקוחות על שותפות במפעלי רפואה ובריאות למען הכלל והפרט בתום הערב הודו מנהלי - ארגון נשות פיטסבורג ל'כללית' על השותפות בערב המיוחד, על ההרצאה המרתקת והחשובה וכן על פעילות מתמדת לקידום אורח חיים בריא בציבור. לתודות הצטרפו מאות המשתתפות.

הגב' ש. וינגוט, מנהלת מגזר חרדי של 'כללית' באשדוד מסכמת "אני שמחה על הפעילות הנרחבת של 'כללית' למען הציבור. בנוסף לשירותי הבריאות והרפואה האיכותיים ש'כללית' מעניקה ללקוחותיה באשדוד, היא פועלת כל העת לקידום אורח חיים בריא על ידי יוזמות ופעילויות המשלבות הטמעת ידע בנושאי בריאות יחד עם פעילות חווייתית ומהנה. ההשתתפות של 'כללית' באירוע הייחודי לנשות חסידות פיטסבורג הינה חוליה נוספת בשרשרת הפעילויות הייחודיות הנעשות על- ידי 'כללית' בשיתוף פעולה הדוק עם הקהילות בציבור החרדי."

בערב הושקה לראשונה סדרת ערבי בריאות הנערכת במרפאת הנשים ברח' חלפתא בדגש על קבוצות ייעודיות לקהילת פיטסבורג וקבוצת פתוחות לכלל הקהל, בימים אלו נפתחה ההרשמה מהרו להירשם. הרישום במרפאת הנשים בבר חלפתא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר