בני גנץ מתאמן? "נדרשית פעילות התקפית"

יו"ר מפלגת 'כחול לבן', בני גנץ, מיהר להגיב על ירי הרקטות על תל אביב ואמר כי זהו ב"אירוע חמור" והצהיר: "נעקוב אחרי תוצרי ההערכות הביטחוניות והתפתחות האירועים" (פוליטי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: כחול לבן)

לאחר אירוע ירי שתי הרקטות לכיוון תל אביב מרצועת עזה, מיהר יו"ר מפלגת 'כחול לבן' בני גנץ, להוציא תגובה מצולמת לאירועים בניסיון למצב את עצמו כמועמד לראשות הממשלה.

גנץ אמר הערב: ״אירוע הירי למרכז בארץ הינו אירוע חמור והוא מצטרף לאירועים חמורים אחרים בדרום במהלך החודשים האחרונים. אנחנו מאמינים שנדרשת פעילות התקפית שתשחזר את ההרתעה שנשחקה".

"לצידה של דרישה לתקיפות אופרטיבית נשאר ממלכתיים, נגבה את צה״ל בפעילותו, נעקוב אחרי תוצרי ההערכות הביטחוניות ונמשיך לעקוב אחרי התפתחות האירועים", הוסיף גנץ ששכח לציין כי אין לו כל קשר רשמי ומעשי למערכת הביטחון ואנשיה למרות תפקידו לשעבר כרמטכ"ל.

כזכור, כתב 'ערוץ 12' עמית סגל פירסם הערב (חמישי), בחברת 'החדשות', כי איראן שלחה ככל הנראה קישור זדוני לגנץ, שאותו הוא פתח ואז הצליחו לשלוף את כל המידע שהיה על הסלולרי שלו, כולל מסרונים אישיים שהיו לו בתוך המכשיר.

בשב"כ התירו לחברת 'החדשות', לפרסם את המידע הרגיש הזה, ובני גנץ בעקבות המידע שקיבל החליט לבטל את הסיור המתוכנן שהיה לו במסגרת פעילות הבחירות של מפלגתו - 'כחול לבן'.

ממפלגת כחול לבן נמסר: "איננו מגיבים בסוגיות הנמצאות בליבת ביטחון המדינה", מה שלא הפריע להם למהר ולהגיב על הירי לכיוון תל אביב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר