שימו לב

רוב האנטי וירוס באפליקציות לא רלוונטיות

אתר לבדיקת תוכנות של אנטי וירוסים למחשבים, בדק גם את תוכנות האנטי וירוסים המיועדות למובייל ולסמארטפונים, וגילה כי האפליקציות השונות כלל לא אפקטיביות למכשיר(דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
תוכנה זדונית בסמארטפון (צילום: shutterstock)

חשבתם שאתם מוגנים בסלולרי? תחשוב שוב! לפי נתוני אתר AV-Comparatives, אתר שמתמחה בבדיקת וירוסים, עולה כי מרבית האפליקציות, לא מספקות באמת את ההגנה.

האתר, עשה בדיקה מקיפה, ובדק כ-250 יישומונים של אנטי וירוסים, מהחנות של 'גוגל - פלאי', הבדיקה נעשה בדומה לבדיקות אותו מבצע האתר על תוכנית אנטי וירוסים למחשב נייח. האתר הלביש תוכנות זדוניות שהגנה מספקת הייתה אמור לזהות, תוכנות שהיו נפוצות מאוד במהלך השנה האחרונה.

התוצאות, היו איומות, כמעט שני שליש מהיישומונים לא זיהו אפילו שליש מהווירוסים הזדוניים הנפוצים, ורק 80 הצליחו לזהות תוכנות בסיסיות ביותר. כ-25 עצרו את כל האפליקציות - גם כאלה שהיו לגיטימיות.

האפליקציות שכן כביכול סיפקו את ההגנה המתבקשת,הסתמכו על ה'רשימה הלבנה' של המפתחים הגדולים כדוגמת פייסבוק, גוגל, ומיקרוסופט, ועל כל אפליקציה שלא הייתה ממפתח ידוע הם הכריזו כתוכנה זדונית, גם כאשר האפליקציה הייתה לגיטימית לחלוטין, ולא הכילה תכונות זדוניות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר