עימות בחירות

יואב לימור ליעקב אשר: "אין לכם בעלות על היהדות"

עימות בין איש התקשורת יואב לימור, לחבר הכנסת מטעם יהדות התורה, יעקב אשר, סביב ההתייחסות ליהדות והמשמעות של התורה. אשר: "אנחנו מפלגה סופר חברתית" (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: עיריית רמת השרון)

במהלך פאנל בחירות שנערך בסוף השבוע (שישי), בתיכון "אלון" ברמת השרון בפני מאות תלמידים, התעמת ח"כ יעקב אשר עם מנחה הפאנל, איש התקשורת יואב לימור.

תחילה הפנה ח"כ אשר שאלה לתלמידים החילוניים: "כמה מכם או מבני משפחותיכם חושבים להצביע יהדות התורה?". אצבע אחת הורמה מבית מאות התלמידים.

"אתם יודעים למה רק אחד?" השיב אשר: "כי אתם לא מכירים אותנו. אותנו אוהבים לצבוע בצבעים כהים. מה שמעניין בתקשורת זה בדרך כלל דברים שאוהבים לעצבן ציבורים כאלה ואחרים".

אשר הוסיף להסביר על השקפתה של המפלגה: "יהדות התורה יש לה שני חלקים.1. אנחנו מפלגה סופר חברתית ויעידו על כך אלו שיושבים אתנו כאן. תבדקו בגוגל ותראה הצעות חוק שיזמנו יחד עם מפלגות אחרות תראו מפלגה סופר חברתית".

"החלק השני, השליחות שלנו לשמור על יהדותה של המדינה הזאת כי אנחנו בחרנו מקום לא נוח. כל כך מלא אויבים מסביב ואנחנו יודעים שהאזור שלנו בטאבו. להגיע לארץ המובטחת היא הבטחה של הקב"ה לאברהם אבינו היא הבטחה מהתורה"

עוד אמר בסיום דבריו, "באותו ספר שמופיע שהארץ מובטחת מופיע גם שמירת שבת. לי יהיה קשה לשכנע אתכם כי אני מאמין בהם באמונה שלמה ואתם פחות מכירים את זה".

אלא שבשלב זה הגיב מנחה הפאנל יואב לימור בכעס: "למפלגות הדתיות אין בעלות על היהדות". אשר:" לתורה יש. כשח"כ זחאלקה מתווכח אתך למי שייכת הארץ הזאת אתה מביא לו הוכחה מהתורה אז למה אתה מדלג על העמוד של השבת ושל הכשרות?". לימור הגיב: "היהדות שלי, לא פחות משלכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר