6 נשים מספרות על החרטה הכספית הגדולה ביותר שלהן

כולנו היינו שם. קיבלנו החלטות פיננסיות שאנחנו מתחרטות עליהן ומייחלות להחזיר את הגלגל לאחור. אז כשירות לציבור, 6 נשים מספרות על הטעות הכספית הגדולה ביותר שעשו. לקרוא וללמוד (צרכנות)

(צילום: שאטרסטוק)

יכולנו, רצינו והיינו צריכות, אך בכל זאת לא ריפדנו כראוי את תוכנית החיסכון שלנו. אופס. כולנו היינו שם. קיבלנו החלטות פיננסיות שאנחנו מתחרטות עליהן. הנה, 6 נשים מספרות על הטעות הכספית הגדולה ביותר שעשו. מוגש כשירות לציבור.

זו שהוציאה יותר מדי על השכלה

"הלוואת הסטודנט שלקחתי מימנה את דמי הלימודים שלי וכיום, אני מצטערת שלא רדפתי מספיק אחר מלגות עבור רכישת תואר ראשון" - ג'ני, מיאמי.

זו שלא ידעה לתקצב

"הייתי מבזבזת, מבזבזת, מבזבזת - לדוגמא, על חופשות - ואז, כשהכסף נגמר, הפסקתי לקנות. בכלל. הלוואי שהייתי מודעת יותר לתקצוב נכון של הכסף המזומן שלי, במקום לממש את כל המשכורת בפעם אחת ואז לחיות מדולר לדולר עד שקיבלתי משכורת שוב" - שרה, קנטקי.

זו שלא היה לה מעולם חשבון בנק

"התחתנתי בגיל 23 ואני מרגישה כאילו לא הצלחתי לנהל את הכסף בכוחות עצמי. תמיד עבדתי, אבל מעולם לא הייתי עצמאית מבחינה כספית. אני ובעלי חולקים את הכל והגבולות מטושטשים. זה הרגל שקשה לשבור!" - קארן, ניו יורק.

זו שהתחילה מאוחר

"אני מצטערת שלא השקעתי כשהייתי צעירה יותר - כלומר, כשהייתי במכללה והיה לי קצת כסף בצד בלי שום חשבונות לשלם. ההבדל בין כמה כסף יש לך כאשר אתה מתחיל להשקיע בנניח, גיל 18, לעומת 22 שנים, הוא מדהים" - ג'נבייב, ניו יורק.

זו שהונתה

"בעלי ואני נפלנו לחלוטין לאחת מאותן הונאות שבהן אישה נחמדה הגיעה לבית שלנו ושכנעה אותנו שאם נחליף ספקי גז, נוכל לחסוך מאות דולרים בחודש. הזמנו אותה, פטפטנו המון זמן וכן, התחלנו. ואז, החשבון היה באמת נמוך בתחילה והנה, הבא אחריו הגיע וכמובן, עלה ולא ירד. תמיד חשבנו שאנחנו חכמים מכדי ליפול במשהו כזה, אבל, כנראה שלא. שבנו חזרה לספק המקורי שלנו חודש לאחר מכן, אז זה היה בסדר, אבל עדיין. שיעור מטריד נלמד" - לורן, ניו יורק.

זו שפדתה את קרן הפרישה שלה

"פדיתי 400 אלף דולר לארגון חתונת החלומות שלי באירלנד. אהבתי את החתונה, אבל עכשיו אני תוהה: האם אי פעם אוכל לפרוש?" - לורה, מיאמי.

מקור: פיור וואו.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית