בחירות 2019

ישי זועם על הסוקרים: עושים הכל לטרפד את הריצה שלנו

"אותם הגורמים שפחדו מהוטו, יש להם סיבה טובה לפחד מתנועת 'יחד'. הם יודעים שאני לא אתן לביבי להרכיב ממשלת אחדות עם גנץ&לפיד" • 'יחד' לא מתקרבת לאחוז החסימה וישי זועם (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אלי ישי (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

יו"ר 'יחד' אלי ישי רואה את מפלגתו הרחק מאחוז החסימה, עד כדי כך שסקר 'ישראל היום' בסוף השבוע חזרה למפלגתו 0%, ישי טוען כי הדבר נעשה במכוון בשל החשש שהוא ימנע ממשלת אחדות בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ליאיר לפיד ובני גנץ.

לדברי ישי: "אתם קוראים טוב, לא 2% וגם לא 0.1% אלא ממש 0.0%. אתם יודעים למה שמחתי?, כי סוף סוף כולם מגלים את הפרצוף האמיתי של הסקרים. תגידו לי חבריי הסוקרים. אתם באמת חושבים שמישהו מאמין שתנועת יחד היא אפס אחוז?!".

ישי טען כי: "כולם מבינים שכנראה אותם הכוחות שהטילו וטו, אותם הגורמים שפחדו מהוטו, יש להם סיבה טובה לפחד מתנועת 'יחד' בראשותי. הם יודעים שאני לא אתן לביבי להרכיב ממשלת אחדות עם גנץ&לפיד בשביל להעביר הסכם שלום. אז הם עושים הכל לטרפד את הריצה שלנו".

יו"ר 'יחד' המשיך בדבריו נגד הסקרים: "הבנתם איך זה עובד? פועלים במחתרת להסתיר אותנו מהסקרים, ואז טוענים למה אתם רצים אתם מזיקים ופוגעים בימין! מי שפוגע בימין, זה אלו שפעלו לטרפד כל אחדות שלנו עם מפלגות נוספות, וזה כעת אותם אנשים שמעלימים אותנו בסקרים למרות שהם מבינים שאם יחד נכנסת זה עוד 4 מנדטים לפחות לימין!".

כהוכחה לדבריו הזכיר ישי: "תנועת 'יחד' הביאה בבחירות האחרונות לכנסת 126,000 קול!". יצוין כי 'יחד' השיגה את המספר 126 אלף קול, כאשר ישי רץ במשותף עם 'עוצמה יהודית' בראשות מיכאל בן ארי ואיתמר בן גביר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר