הכלל החשוב ביותר בקניית רהיטים לדירה שכורה

זוגות צעירים הנודדים מדירה אחת לשניה יעידו כי יחידות דיור רבות נבנות בצורה מעוררת תמיהה, עם מרחב מינימלי, בעיקר בסלון ובמטבח, שמאלץ אותם לבחור ברהיטים בגודל מוקטן מהרגיל, וזו טעות (בית וסטייל)

(צילום: שאטרסטוק)

הידד! רק נכנסתם לדירה חדשה מהניילונים והיא בוהקת ונוצצת בדיוק כפי שחלמתם. עכשיו הגיע הזמן לקשט את השטח ולתת לו טאץ' אישי משלכם.

אבל רגע: בעוד האינסטינקט הראשוני שלכם יכול להוביל אתכם לרכוש רהיטים שמתאימים למרחב המסוים והספציפי הזה וזה לא עולה לכם יותר מדי, בכל מקרה, זו בעצם אסטרטגיה של בזבוז כסף בטווח הארוך.

זוגות צעירים הנאלצים לנדוד מדירה אחת לשניה יעידו כי יחידות דיור רבות נבנות בצורה מעוררת תמיהה, עם מרחב מינימלי בעיקר בסלון ובמטבח שלעיתים מאלץ אותם ללכת על סגנון רהיטים בגודל מוקטן מהרגיל וזו טעות.

מה מומלץ לעשות במקום זאת: להשקיע בריהוט איכותי שתוכלו לקחת איתכם הלאה (ועל הדרך, גורם לדירה הזמנית שלכם להרגיש כמו בית אמיתי)

איך לעשות את זה? חשבו בגדול, מילולית. (שולחן אוכל בן ארבעה מושבים או ספה בגודל מלא). "אם ספה בגודל סטנדרטי מתאימה לדירה שלכם, היא בוודאי תתאים לבית שלכם ביום מן הימים", מסביר המעצב ת'רון אנדרסון. "אז אל תבזבזו כסף ואי שביעות רצון על הספה המיניאטורית, בגודל הדירה הנוכחית, כי היא רק לכמה שנים".

(נקודת בונוס: ריהוט גדול יותר יגרום למרחב להרגיש גדול יותר).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר